Інтерфакс-Україна
07:54 11.10.2024

Держфлот Естонії має намір у 2027 р. отримати пором на електротязі

2 хв читати
Держфлот Естонії має намір у 2027 р. отримати пором на електротязі

Естонське держпідприємство Riigilaevastik ("Державний флот", перебуває у віданні міністерства клімату) оголосило тендер на будівництво нового порома, повідомляє пресслужба міністерства клімату.

Пором має вміщати до 500 пасажирів і до 130 легкових автомобілів. Термін подання заявок на тендер закінчується 10 грудня 2024 року. Судно має бути побудовано не пізніше лютого 2027 року і, згідно з планами, почне роботу навесні того ж року.

Головна енергетична установка нового порома живитиметься переважно від електроакумуляторів, які заряджатимуться в порту. За необхідності в роботу включатимуться допоміжні генератори, що працюють на біодизельному паливі. Вони можуть знадобитися для експлуатації судна в особливих випадках, наприклад, в екстремальних льодових умовах.

"Основним джерелом енергії для судна залишиться електрика, надійність поставок якої існує вже сьогодні, крім того, ми зберегли в конструкції судна можливість використання водню", - сказав директор служби розвитку держфлоту Сандер Сяеск. Його слова наводить пресслужба.

Це буде п'ятий за рахунком пором для зв'язку з островами біля західного узбережжя Естонії.

"Новий пором за розмірами і місткістю буде аналогічним до вже активних поромів, але буде в рази економічнішим і екологічнішим", - зазначив міністр інфраструктури Володимир Свєт.

"Нам необхідно забезпечити гарне й ефективне сполучення між материком і островами Сааремаа та Хійумаа, і п'ятий пором відіграє тут важливу роль. Я радий, що ми також дедалі активніше впроваджуємо більш екологічні технології в морському секторі", - додав Свєт.

Проєкт п'ятого порома буде на 65% фінансуватися з Фонду підтримки енергоефективності та зниження впливу на довкілля ЄС.

Внесок естонської держави становитиме близько 35%. Спочатку держава планувала використовувати для п'ятого порома між материком і островами більше судно з водневим двигуном.

Тендер на укладення контракту на проєктування і будівництво водневого судна завершився безрезультатно 4 квітня 2024 року.

Хоча водень розглядається судноплавною галуззю як один із альтернативних видів палива майбутнього, досвід весняних закупівель, як пише BNS, засвідчив, що суднобудівники поки що не готові до впровадження водневих систем на пасажирських суднах у таких масштабах, оскільки це буде пов'язано з дуже високим ступенем ризику.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Ferrexpo констатує збільшення блокування відшкодування ПДВ через санкції до Жеваго і дистанціюється від головного акціонера

Потрібно швидко прийняти закон про компенсацію різниці в тарифах для отримання "Нафтогазом" коштів на закупівлю ресурсу – Герус

Бізнес вперше за рік позитивно оцінив перспективи свого фінансово-економічного розвитку

Економічні збитки в I кв-2025 сягнули $83 млрд через лісові пожежі в Каліфорнії та глобальні катастрофи

Нацбанк задоволений монетарною трансмісією за нових налаштувань

Покупець готелю "Козацький" придбав на торгах недобуд Інституту судової психіатрії в Києві за 56 млн грн

НБУ розраховує на 25% приріст чистого гривневого кредитного портфелю бізнесу в 2025 р.

Додавання з 1 травня 5% біоетанолу в пальне суттєво не вплине на його ціну на АЗС – власник "Параллелі" Дубінін

НБУ розглядає перспективу посилення ролі євро в валютній політиці

Населення в останні дні більше продає валюти, ніж купує, – НБУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА