Інтерфакс-Україна
15:02 28.11.2024

Мінвідновлення продовжить працювати з фокусом на регіональну політику

2 хв читати

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури (Мінвідновлення) продовжить роботу із фокусом на регіональну політику, а не на інфраструктуру, заявила заступниця голови комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко.

"...це міністерство надалі оперуватиме в такому великому масштабі з фокусом більше на регіональну політику, ніж на інфраструктуру", - повідомила Клименко на Інфраструктурному дні, організованому Європейською Бізнес Асоціацією (ЄБА).

Заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач, який також був присутнім на заході ЄБА, зазначив, що питання подальшого функціонування відомства залежатиме від подальших рішень Верховної Ради.

"Я думаю, що питання не дуже до мене, більше до пані Юлії (заступниця голови комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко, - ІФ-У). Тут якраз парламент ініціював деякі зміни із конкретними пропозиціями щодо поділу міністерства", - сказав Деркач.

Він наголосив, що розпочата робота міністерства не зупинялася і залишається "стратегічно спланованою".

За словами Клименко, після звільнення з посади віцепрем'єра з відновлення - міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Олександра Кубракова, комітет спрямував до Кабміну рекомендацію щодо розділення міністерства на два напрями: регіональної політики та інфраструктури.

"Я вам поясню логіку. Перше, коли ви об'єднуєте два міністерства (інфраструктури та регіональної політики - ІФ-У), там у середині апріорі конфлікт інтересів, тому що іноді потрібно на національному рівні... може блокуватися регіональними або елітами, або регіональними інтересами", - сказала Клименко.

Вона навела як приклад ініціативу зменшення земельного податку під об'єктами «Укрзалізниці», яку лобіює компанія, в той час, як територіальні громади, зокрема, ті, в яких за рахунок цих надходжень формуються 85% бюджету, її не підтримують.

"І мені цікаво, як один міністр, який відповідає і за регіональні громади, і за політику, і за транспорт, може ухвалити рішення. У нього має бути дисонанс. І таких питань багато", - вказала Клименко.

Вона наголосила, що Мінвідновлення не повинно мати всередині конфлікту між ухваленням рішень для національного та регіонального масштабу, а також у його складі мають бути фахівці в питаннях транспорту та інфраструктури.

За даними Інфраструктурного індексу, підготовленого ЄБА, ідею розділення Мінвідновлення та створення окремого профільного Центру обробки викликів підтримують 75% опитаних, не підтримують - 25%. Тривала відсутність профільного міністра та його ключових заступників не мала жодного впливу на транспортну галузь, вважають 55% опитаних, мала помірний негативний вплив - 30%, мала відчутний негативний вплив - 15%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄБРР через зміни у статут може заблокувати "Укренерго" EUR141 млн та вимагати дострокової сплати EUR533 млн – член енергокомітету

Канада продовжила на рік безмитний режим для товарів з України

Відміна ATM у торгівлі з ЄС зачіпає 17 тарифних квот, Україна сподівається вирішити проблему днями – Свириденко

НБУ оштрафував "НоваПей" на 90,7 млн грн, ТАСкомбанк на 11 млн грн та "ПрофітГід" на 6,4 млн грн

Сума наданих енергокредитів у травні зменшилась у 5 разів, а сума схвалених зросла у 13,5 разів – НБУ

НБУ чекає від уряду додаткові аргументи подовження валютних розрахунків за групою товарів до 270 днів

Зміна статутів ОГТСУ та "Укренерго" спрямована на посилення позицій керівників компаній перед НР – Галущенко

Дефіцит жита і подорожчання житнього хлібу в 2025/2026 МР буде 100% – галузева асоціація

Мінагрополітики не обмежуватиме експорт олійних культур заради завантаження переробних підприємств – міністр агрополітики

Надходження до місцевих бюджетів по ПДФО зросли на 20%, по акцизному податку - на 38% - Шмигаль

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА