Інтерфакс-Україна
22:08 10.03.2025

Десятка мереж АЗС у 2024р збільшили виплату податків на 40%

2 хв читати
Десятка мереж АЗС у 2024р збільшили виплату податків на 40%

Сплата всіх податків топ-10 мереж АЗС за кількістю заправних станцій за результатами 2024 року зросла на 40%, або на 3,1 млрд грн – до 10,4 млрд грн, повідомив директор консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн у Facebook.

"Для початку зупинимось на результатах топ-10 мереж за кількістю заправних станцій, на які припадає 54% продажів пального в країні. Під податками розуміємо ПДВ (без ПДВ на імпорт), податок на прибуток, ПДФО та ЄСВ", - написав він.

За словами експерта, виплата податків збільшилась, незважаючи на зниження продажів на 2,9%. Зокрема, сплата ПДВ склала 4,2 млрд грн, що на 55% більше показника 2023 року.

"Серед іншого пояснюється дією пільгової ставки ПДВ 7% протягом першого півріччя 2023-го", - зазначив Куюн.

Зі сплати податку на прибуток у минулому році було зафіксовано зростання на 32% – до 2,2 млрд грн.

Своєю чергою зарплатні податки ПДФО+ЄСВ зросли також на 32% – до 3,4 млрд грн. Середня офіційна зарплата по топ-50 збільшилася за рік до 17482 грн/міс. з 11853 грн/міс.

"Висновок. Ринок пального демонструє гарну динаміку сплати податків по всім пунктам, включно з таким проблемними як податок на прибуток й зарплатні податки", - стверджує директор "А-95".

Згідно із наданою діаграмою, за рівнем сплати податків на л палива лідирує мережа ОККО – 3,27 грн (роком раніше 2,39 грн), за якою йдуть Shell – 2,94 грн (2,21 грн) та UPG – 12,82 грн (1,67 грн).

В першій п’ятірці також WOG – 2,15 грн (1,25 грн) та AMIC – 1,94 грн (1,75 грн).

Другу п'ятірку складають KLO – 1,78 грн (0,96 грн), "Авантаж 7" – 1,43 грн (1,02 грн), БРСМ-Нафта – 1,36 грн (1,09 грн), VST – 1,2 грн (0,88 грн) та MOTTO – 1,09 грн (0,53 грн).

На думку Куюна, збільшення сплати податків відбулось переважно через тиск з боку податкової служби, народних депутатів та експертного середовища. Водночас зберігається великий розрив між лідерами та аутсайдерами платників податків на паливному ринку, що вказує, по-перше, на втрати бюджету у 2024 році і, по-друге, на потенціал збільшення бюджетних надходжень у поточному році.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Українські виробники добрив обговорили контроль імпорту та можливості збільшення експорту

Угода про інвестфонд відбудови зобов’язує Україну забезпечити захист активів та інвестицій незалежно від змін законодавства – юрист

Посли країн G7: Високо оцінюємо лідерство НБУ у впевненому проходженні через період викликів

Україна отримала 1 млрд євро від ЄС у межах програми ERA

Пролонговані ліцензії на надрокористування залишаться поза межами угоди з США про інвестфонд – Свириденко

Угода із США перспективна для українських greenfield-компаній з дозволами на поклади критичних мінералів – думка

Собівартість будівництва зросла вдвічі з початку війни - DIM

Україна розраховує на внески США в інвестфонд грошима та за рахунок військової допомоги вже цього року

Україна до кінця року планує схвалити пакет законів для інтеграції до енергоринків ЄС – Галущенко

ЄБРР може частково покрити ризики ПриватБанку, Укргазбанку та Райффайзенбанку за кредитами на EUR1,1 млрд

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА