Інтерфакс-Україна
10:22 23.04.2025

Реновація київських готелів має містити локальну складову - думка

3 хв читати
Реновація київських готелів має містити локальну складову - думка

Готелі преміум-сегменту в Києві продемонстрували більшу гнучкість під час війни у реконфігурації сервісів, але потребують реновації з урахуванням локальної складової і переформатування бізнес-моделі, повідомила CEO девелоперської компанії Ino.The Developer Валентина Кравченко в інтерв’ю агентству "Інтерфакс-Україна".

"Більшість преміум-готелів Києва створені понад 10 років тому, і сьогодні відкривається чудова можливість для осучаснення інтер'єрів та функціональних рішень, що дасть змогу ще краще відповідати запитам гостей", - пояснила вона.

Вона переконана, великі ресторанні зали та інші простори можуть отримати нове життя через переосмислення їхнього призначення.

"Інтеграція актуальних елементів інфраструктури: укриття; системи автономності; цифрові рішення - це відкриває шлях до інноваційних технічних рішень. У контексті еволюції преміум-сегменту це не просто естетичне питання, а стратегічна можливість для зміцнення позицій на ринку", - зазначила Кравченко.

Аналіз запитів сучасних мандрівників щодо преміум-класу відкриває перспективні напрямки для розвитку: автоматизовані процеси check-in/check-out, гнучкі коворкінги чи smart-зони у лобі тощо, продовжує думку експерт. За її словами, активно запитуються зараз також wellness-програми. Обов’язкова вимога — інтеграція з глобальними програмами лояльності.

Торік Ino.The Developer провела закрите дослідження преміум-сегменту готельного ринку столиці, щоб виявити, чого бракує Києву для інтеграції у світову готельну екосистему. Воно показало, що у цьому сегменті (готелі 5*) спостерігається обережне впровадження нових форматів, але більшість рішень точкові або поверхневі, зазначає Кравченко. Системних змін, які відповідають глобальним трендам, ринок поки не демонструє.

Наприклад, у більшості готелів є базові цифрові рішення: онлайн-бронювання; електронні ключі; інтеграція з мобільними додатками мереж. Але поки що немає повноцінних smart-рішень, зокрема автоматизованих стійок реєстрації, індивідуальних цифрових профілів, кастомізованих сервісів через особистий гаджет (як в YOTEL або Marriott Bonvoy). Digital-сервіси столичних готелів обмежені лише базовими функціями та не формують відчутні конкурентні переваги в UX (user experience).

Водночас експерт зазначила, що практично всі готелі мають SPA-зони: басейн, сауну; тренажерний зал, масаж.

"Але поки ми не бачимо затребуваних споживачем комплексних wellness-концепцій. Немає готелів, де SPA є не лише додатком, а частиною повноцінного досвіду - з програмами відновлення сну, детоксом, харчовими концепціями, індивідуальними консультаціями. Отже, поки wellness здебільшого функціонує як стандартна інфраструктура, а не як драйвер нового попиту", - зазначила Кравченко.

Щодо затребуваних у світі  гнучких офісних та публічних просторів, то у столичних готелях є конференц-зали та бізнес-зони, які частково можуть виконувати функцію робочих просторів. Але все ще немає у структурі готелів концептуальних коворкінгів - відкритих, гнучких, з неформальним сервісом, що інтегруються у життя міста.

"Наразі в Києві формат "готель як точка тяжіння" для містян відсутній. Готелі лишаються закритими об’єктами і не розвивають формат hybrid hospitality, що активно зростає в Лондоні, Берліні, Парижі", - каже СЕО Ino.The Developer.

У питанні реновації експерт акцентувала увагу на важливості локальної складової.

"Київ має унікальний потенціал для розвитку готелів з автентичним характером. Культурна спадщина міста може бути інтегрована у дизайн та сервіси. Гастрономічні традиції дозволяють створювати концептуальні ресторани з переосмисленою українською кухнею. Використання локальних матеріалів та дизайну, організація сезонних програм і мистецьких колаборацій формують унікальний готельний досвід, який виділить київські готелі на міжнародній арені", - повідомила вона.

Ino.The Developer — консалтингово-девелоперська компанія, заснована в 2021 році у Києві. Працює на перетині архітектури, стратегічного консалтингу та управління розвитком територій. Надає повний спектр послуг: від стратегічного планування, архітектурної візії та інженерного супроводу — до юридичної підтримки, маркетингу та комплексного управління проєктами. У 2025 році планує запуск нових проєктів з фокусом на освіту, відновлення міської інфраструктури та покращення міжнародних звʼязків.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ оштрафував "НоваПей" на 90,7 млн грн, ТАСкомбанк на 11 млн грн та "ПрофітГід" на 6,4 млн грн

Сума наданих енергокредитів у травні зменшилась у 5 разів, а сума схвалених зросла у 13,5 разів – НБУ

НБУ чекає від уряду додаткові аргументи подовження валютних розрахунків за групою товарів до 270 днів

Зміна статутів ОГТСУ та "Укренерго" спрямована на посилення позицій керівників компаній перед НР – Галущенко

Дефіцит жита і подорожчання житнього хлібу в 2025/2026 МР буде 100% – галузева асоціація

Мінагрополітики не обмежуватиме експорт олійних культур заради завантаження переробних підприємств – міністр агрополітики

Надходження до місцевих бюджетів по ПДФО зросли на 20%, по акцизному податку - на 38% - Шмигаль

Міжнародні резерви України в травні зменшилися на 4,6% – до $44,5 млрд

Україна за 2 міс. має домовитися про збільшення квот, інакше у серпні-вересні агроекспорт в ЄС зупиниться

Майбутній обсяг квот може бути не такий, як у попередніх умовах лібералізації торгівлі, допускає Стефанішина

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА