Інтерфакс-Україна
12:22 25.06.2025

"ДТЕК Київські електромережі" запустив новий сервіс допомоги клієнтам

1 хв читати
"ДТЕК Київські електромережі" запустив новий сервіс допомоги клієнтам

ПрАТ "ДТЕК Київські електромережі" пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram.

"Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання – від передачі показів до укладання договору", - повідомила компанія на своєму сайті у середу.

Як зазначив оператор системи передачі (ОСР), сервіс "Що, як і чому?" – це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії і який просто і зрозуміло пояснює, як діяти у типових ситуаціях взаємодії з "ДТЕК Київські електромережі".

У новому сервісі можна дізнатися про те, що таке лічильник "День-Ніч" і як з ним економити на платіжках; які послуги щодо лічильників безкоштовні, а за що доведеться заплатити; як діяти у випадку відключення через заборгованість за світло та інші практичні поради.

"Сервіс працює 24/7. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання", - наголосили в ОСР.

Для користування сервісом у пошуку месенджера Viber або Telegram слід ввести "ДТЕК Київські електромережі", підписатися, поділившись номером телефону, додати номер свого особового рахунка та обрати у меню опцію "Що, як і чому?".

"Оберіть у меню опцію "Що, як і чому?" – і отримуйте відповіді миттєво", - наголосили в "ДТЕК Київські електромережі".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

IFC та "ОТП Лізинг" оголосили нову програму розвитку МСП та підтримки сталої енергетики в Україні на EUR50 млн

Уряд перерозподілив ще 30,6 млн грн на підтримку діяльності університетів Миколаївщини - Свириденко

Аграрії намолотили 24,8 млн тонн зернових з 55% площ, поки врожай на 12,8% менше аніж на цю дату торік

Товарообіг Varus.ua через "Нову пошту" у I пів.-2025 виріс в 1,61 раза

Норвегія виділила "Нафтогазу" майже $100 млн на закупівлю природного газу

АМКУ розгляне справу про набуття "Київстаром" контролю над власником сервісу Tabletki.ua "МТПК"

Заступник голови НБУ Ніколайчук став першим заступником замість Рожкової

Perfect Group вийшов із двох спільних з Saga Development проєктів ЖК

"Укрзалізниця" обговорює майбутнє вагоноремонтного напряму з бізнесом з опціями оренди, продажу та ДПП

Київський ТРЦ "РайON" розширить tenant mix завдяки оптимізації площі супермаркету

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА