Інтерфакс-Україна
12:22 25.06.2025

"ДТЕК Київські електромережі" запустив новий сервіс допомоги клієнтам

1 хв читати
"ДТЕК Київські електромережі" запустив новий сервіс допомоги клієнтам

ПрАТ "ДТЕК Київські електромережі" пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram.

"Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання – від передачі показів до укладання договору", - повідомила компанія на своєму сайті у середу.

Як зазначив оператор системи передачі (ОСР), сервіс "Що, як і чому?" – це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії і який просто і зрозуміло пояснює, як діяти у типових ситуаціях взаємодії з "ДТЕК Київські електромережі".

У новому сервісі можна дізнатися про те, що таке лічильник "День-Ніч" і як з ним економити на платіжках; які послуги щодо лічильників безкоштовні, а за що доведеться заплатити; як діяти у випадку відключення через заборгованість за світло та інші практичні поради.

"Сервіс працює 24/7. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання", - наголосили в ОСР.

Для користування сервісом у пошуку месенджера Viber або Telegram слід ввести "ДТЕК Київські електромережі", підписатися, поділившись номером телефону, додати номер свого особового рахунка та обрати у меню опцію "Що, як і чому?".

"Оберіть у меню опцію "Що, як і чому?" – і отримуйте відповіді миттєво", - наголосили в "ДТЕК Київські електромережі".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Новий бюджет ЄС на 2028-34 рр. передбачає 100 млрд євро для України

Дефіцит зовнішньої торгівлі України товарами в січні-травні 2025 р. зріс на 49% - Держстат

Рада підтримала проєкт закону про збільшення видатків для сектору оборони в держбюджеті-2025 - Мінфін

Парламент підтримав перший рамковий закон оновлення житлової політики

Розрив між ресурсами Фонду підтримки енергетики та потребами енергокомпаній близько EUR617 млн

DFC почала пошук компанії з надання адмінпослуг Американсько-українського інвестфонду

НБУ оштрафував ТОВ "Авентус Україна" на 2,45 млн грн

"Укрфінжитло" планує видати 70 тис. кредитів за програмою "єОселя" упродовж п’яти років – стратегія розвитку

НКРЕКП запустила реєстр електроустановок споживачів на альтернативних джерелах

"Київтеплоенерго" планує у 2025р встановити на 25% більше будинкових лічильників тепла, ніж торік

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА