АМКУ закрив справу про завищення "Київстаром" цін на дзвінки абонентам фіксованого зв'язку без накладення штрафу

Антимонопольний комітет України (АМКУ) ухвалив, що встановлені оператором мобільного зв'язку АТ "Київстар" ціни на вихідні дзвінки на номери абонентів фіксованого зв'язку на рівні 1,50 грн/хв, 1,60 грн/хв і 1,75 грн/хв не завдали значних збитків окремим особам або суспільству, і закрив цю справу без накладення штрафу.
"Дії АТ "Київстар" у вигляді встановлення ціни на послугу зі здійснення абонентами власної мережі вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв'язку України в розмірах 1,50 грн/хв, 1,60 грн/хв та 1,75 грн/хв не завдали значних збитків окремим особам або суспільству за період їх існування у зв'язку з можливістю для абонентів замовити послуги "30 хвилин на міські номери", "10 хвилин на міські номери" і "5 хвилин на міські номери", - пояснюється в повідомленні АМКУ.
Згідно з ним, вартість хвилини на номери абонентів фіксованого зв'язку в цих трьох пакетах становить відповідно до 0,33 грн/хс, 0,50 грн/хс і 0,60 грн/хв.
Як повідомлялося, наприкінці квітня 2017 року АМКУ повідомив, що "Київстар" виконав рекомендації АМКУ щодо здешевлення дзвінків абонентам фіксованого зв'язку, запропонувавши з 4 травня 2017 року в тарифних планах "Комфорт", "Комфорт+" та "Ультра Комфорт" 30 хвилин дзвінків абонентам фіксованого зв'язку за ціною 0,16 грн, 0,11 грн і 0,05 грн за хвилину, повідомляли у відомстві.
У липні 2016 року АМКУ повідомляв, що частка компанії "Київстар" на ринку послуг зі здійснення абонентами своєї мережі вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв'язку України перевищує 35% і компанія не змогла довести, що зазнає на цьому ринку значної конкуренції.
АМКУ також зазначав, що тарифи на відповідну послугу в інших компаній-операторів значно нижчі за тарифи "Київстару" в 1,5-1,75 грн за хвилину. Зокрема, тарифи ТОВ "Лайфселл" становлять до 0,60 грн/хв (із ПДВ та збором до Пенсійного фонду), а тариф ПрАТ "МТС Україна" - 0,50 грн (із ПДВ та збором до Пенсійного фонду).
У вересні 2016 року "Київстар" у відповідь на рекомендації АМКУ запропонував клієнтам три нові пакети, які передбачають 30, 10 і 5 хвилин дзвінків на міські номери.
"Київстар" - український оператор телекомунікацій, надає послуги зв'язку та передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, зокрема 3G. Послугами оператора користуються 26,1 млн абонентів мобільного зв'язку і понад 814 тис. клієнтів фіксованого Інтернету.