Інтерфакс-Україна
12:44 29.08.2018

"Укрзалізниця" вважає претензії "Укрметалургпрому" безпідставними та заявляє про дотації окремим представникам бізнесу на 5 млрд грн щорічно

2 хв читати
"Укрзалізниця" вважає претензії "Укрметалургпрому" безпідставними та заявляє про дотації окремим представникам бізнесу на 5 млрд грн щорічно

"Укрзалізниця" вважає перевезення залізної руди нерентабельними, заявляє про вимушене дотування приватного бізнесу не менше ніж на 5 млрд грн на рік і називає обвинувачення "Укрметалургпрому" на адресу залізничників абсолютно безпідставними.

У повідомленні на сайті "Укрзалізниці" зазначається, що 35% експортних перевезень залізничним транспортом становить залізна руда, яка має негативний показник рентабельності та покривається за рахунок інших видів перевезень, зокрема внутрішніх і транзитних.

"Отже, "Укрзалізниця" багато років у сьогоднішніх цінах не менше ніж на 5 млрд грн щорічно фактично дотує перевезення окремих представників приватного бізнесу", - наводять у повідомленні слова директора з економіки та фінансів ПАТ "Укрзалізниця" Андрія Рязанцева.

За даними компанії, в 2018 році "Укрзалізниця" збільшила перевезення основних номенклатур металургійної продукції на 1,5-14,8% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

"Обвинувачення "Укрметалургпрома" на адресу "Укрзалізниці" є абсолютно безпідставними, адже, як свідчить статистика, "Укрзалізниця" нарощує перевезення продукції ГМК. Я вважаю, що таке "вкидання" в ЗМІ негативної інформації про діяльність "Укрзалізниці" з боку металургів пов'язане, насамперед, зі спробами компанії уніфікувати та привести тарифи на перевезення вантажів до економічно обґрунтованих", - зазначив А.Рязанцев.

Він також наголосив, що державне регулювання цін "Укрзалізниці" призводить до того, що компанія за свої послуги отримує недостатньо коштів для відновлення своїх основних фондів - локомотивів та інфраструктури.

"Дотації для окремих підприємств і галузей за рахунок проїдання УЗ своїх основних засобів мають припинитися. В іншому разі країна справді може отримати транспортний колапс, але не з вини "Укрзалізниці", - наголосив А.Рязанцев.

За його словами, встановлення економічно обґрунтованого тарифу на середньострокову перспективу в 3-5 років з індексними параметрами його зміни протягом цього часу - об'єктивна необхідність, без якої галузь не зможе працювати.

Як повідомлялося, в об'єднанні "Укрметалургпром" оцінюють ситуацію, що склалася з вантажними перевезеннями залізницею, як критичну через неможливість компаніям відвантажити вироблену продукцію або доправити сировину для подальшої роботи.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Moody’s знизило кредитний рейтинг США, інвестори занепокоєні фіскальною політикою Вашингтона - ЗМІ

Виплати військовим в квітні зросли до 96,6 млрд грн, закупівлі ЗСУ з держбюджету впали до 62,6 млрд грн - Мінфін

Індекс споживчої довіри в США в травні несподівано впав до 50,8 пункту - мінімуму з червня 2022р

Портфель нерухомості Dragon Сapital наразі складає біля 600 тис. кв. м, валовий борг впав до $40-45 млн – CEO

OKKO Group планує в 2025р. побудувати елеватор на 60 тис. тонн і запустити біоетаноловий завод у 2026р.

Частка NPL у 2025р може знизитися до 25-27% за нинішніх тенденцій в економіці України — прогноз

Українські акції втратили до 5% вартості на новинах про перемовини з РФ в Стамбулі

Міненерго закликало групу з енергетики G7+ продовжити сприяння у наповненні Фонду підтримки енергетики України

У Мінекономіки вважають необхідним відновлення роботи газовидобувних компаній Smart Holding

Шмигаль: у 2025 планується ввести в роботу близько 1 ГВт генерації

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА