Інтерфакс-Україна
12:44 29.08.2018

"Укрзалізниця" вважає претензії "Укрметалургпрому" безпідставними та заявляє про дотації окремим представникам бізнесу на 5 млрд грн щорічно

2 хв читати
"Укрзалізниця" вважає претензії "Укрметалургпрому" безпідставними та заявляє про дотації окремим представникам бізнесу на 5 млрд грн щорічно

"Укрзалізниця" вважає перевезення залізної руди нерентабельними, заявляє про вимушене дотування приватного бізнесу не менше ніж на 5 млрд грн на рік і називає обвинувачення "Укрметалургпрому" на адресу залізничників абсолютно безпідставними.

У повідомленні на сайті "Укрзалізниці" зазначається, що 35% експортних перевезень залізничним транспортом становить залізна руда, яка має негативний показник рентабельності та покривається за рахунок інших видів перевезень, зокрема внутрішніх і транзитних.

"Отже, "Укрзалізниця" багато років у сьогоднішніх цінах не менше ніж на 5 млрд грн щорічно фактично дотує перевезення окремих представників приватного бізнесу", - наводять у повідомленні слова директора з економіки та фінансів ПАТ "Укрзалізниця" Андрія Рязанцева.

За даними компанії, в 2018 році "Укрзалізниця" збільшила перевезення основних номенклатур металургійної продукції на 1,5-14,8% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

"Обвинувачення "Укрметалургпрома" на адресу "Укрзалізниці" є абсолютно безпідставними, адже, як свідчить статистика, "Укрзалізниця" нарощує перевезення продукції ГМК. Я вважаю, що таке "вкидання" в ЗМІ негативної інформації про діяльність "Укрзалізниці" з боку металургів пов'язане, насамперед, зі спробами компанії уніфікувати та привести тарифи на перевезення вантажів до економічно обґрунтованих", - зазначив А.Рязанцев.

Він також наголосив, що державне регулювання цін "Укрзалізниці" призводить до того, що компанія за свої послуги отримує недостатньо коштів для відновлення своїх основних фондів - локомотивів та інфраструктури.

"Дотації для окремих підприємств і галузей за рахунок проїдання УЗ своїх основних засобів мають припинитися. В іншому разі країна справді може отримати транспортний колапс, але не з вини "Укрзалізниці", - наголосив А.Рязанцев.

За його словами, встановлення економічно обґрунтованого тарифу на середньострокову перспективу в 3-5 років з індексними параметрами його зміни протягом цього часу - об'єктивна необхідність, без якої галузь не зможе працювати.

Як повідомлялося, в об'єднанні "Укрметалургпром" оцінюють ситуацію, що склалася з вантажними перевезеннями залізницею, як критичну через неможливість компаніям відвантажити вироблену продукцію або доправити сировину для подальшої роботи.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Кількість авіаперельотів у Євросоюзі цього літа залишилася нижчою за рівень 2019 р.

Україна та ЄС ухвалили рішення про скасування частини тарифів та збільшення квот на експорт аграрної продукції

МВФ покращив очікування щодо зростання глобальної економіки на 0,2 в.п, до 3,2% у 2025 році

НБУ оновив методику формування технічних резервів страховиків

Уряд продовжив дію ПСО для суб'єктів ринку газу та підвищив його ціну для виробників е/е до 31 березня 2026р на 14,3-16,7%

Ощад профінансував 100 МВт генерації електроенергії для ММСБ

НБУ змінив правила резервування для стимулювання довгострокового фінансування

Світовий попит на сталь у 2025р. збережеться на рівні 2024р. і зросте у 2026-му на 1,3% - оновлений прогноз Worldsteel

Член наглядової ради Укрексімбанку вибачилася за комунікацію про введення 500 грн комісії по валютних картках

Попит на товари автономного енергозабезпечення виріс вчетверо – Епіцентр

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА