Інтерфакс-Україна
12:57 24.11.2023

Попит на українські товари в перші дні розпродажу у рамках Чорної п'ятниці зріс на 70% - Rozetka

2 хв читати
Попит на українські товари в перші дні розпродажу у рамках Чорної п'ятниці зріс на 70% - Rozetka

За перші дні розпродажу в рамках Чорної п'ятниці покупці українського онлайн-ритейлера Rozetka придбали на 70% більше товарів українських виробників порівняно з попереднім тижнем.

"Якщо порівнювати активність покупців із минулим роком, то в перші дні Чорної п'ятниці покупці придбали на сайті онлайн-ритейлера вдвічі більше українських товарів. Це позитивна тенденція, адже для нас важливо посилювати українську економіку, і ми раді, що покупці підтримують вітчизняних виробників", - повідомив директор із маркетингу Rozetka Євген Образок.

Він додав, що в період знижок ритейлер на 50% збільшив кількість кур'єрів, працівників на складах і точках видачі.

Як повідомили у пресслужбі ритейлера, кількість покупців на Rozetka збільшилася на 50%, порівнюючи з періодом до розпродажу, а середня кількість замовлень від одного покупця зросла на 10%.

Найпопулярніші категорії товарів на сайті онлайн-ритейлера у 2023 році - корм для кішок, одяг і взуття, гель для душу та чай, тоді як торік найбільший попит мали ліхтарі, пральні засоби, акумулятори та батарейки тощо.

Цього року розпродаж з нагоди Чорної п'ятниці на сайті онлайн-ритейлера триває до 26 листопада включно, знижки становлять до 60%. Загалом за перші дні розпродажу кожен із покупців уже придбав на 20% більше товарів, ніж зазвичай.

На певні категорії діє безкоштовна кур'єрська доставка до дверей на будь-який поверх, навіть без ліфта. Для отримання замовлення під час знижок цього року, покупці на 25% частіше обирають доставку кур'єром, тоді як у цей же період минулого року кур'єрською доставкою користувалися на 12% частіше.

Найдорожчим замовленням у період Чорної п'ятниці 2022 року став дизельний генератор за 682 тис. грн. Цьогоріч поки що найдорожче замовлення (322 тис. грн) складається із кількох товарів: телевізора, вебкамери, ноутбука та чотирьох IPhone 15. Однак загалом середня вартість кошика до Чорної п'ятниці 2023 року вже збільшилася на 40%.

Наразі працюють 432 магазини Rozetka у 128 населених пунктах України.

Онлайн-магазин електроніки та побутової техніки Rozetka заснований 2005 року в Києві Владиславом та Іриною Чечоткіними, пізніше співвласником компанії став фонд під управлінням Horizon Capital. Компанія до теперішнього часу трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-маркетплейс, але також розвиває мережу власних магазинів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна першою в Європі ухвалила нацстандарт щодо екоіндунстріальних парків - Мінекономіки

Обсяг виплаченого українцям нацкешбеку за квітень зріс майже на 0,5% - Мінекономіки

ДТЕК за тиждень відновив електропостачання для понад 137 тис. абонентів у трьох областях

"Ліси України" на торгах ІІІ кв. оновило рекорд: законтрактовано 98% круглого лісу і 94% дров ПВ

Свириденко: Україна зацікавлена в залученні польського бізнесу до проєктів відновлення

Укргазбанк видав кредит Запоріжжю на 300 млн грн для енергопроєктів

"Укренерго" у 2025р планує провести кілька місячних аукціонів з розподілу перетину для імпорту-експорту е/е

Експорт української молочки у травні збільшився на 25%, лідирує вершкове масло

НБУ повернеться до циклу зниження облікової ставки у II пів.-2025, але обережніше, ніж очікувалося

Час прийняття рішення про купівлю житла в Україні збільшився втричі під час війни - DIM

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА