Інтерфакс-Україна
12:57 24.11.2023

Попит на українські товари в перші дні розпродажу у рамках Чорної п'ятниці зріс на 70% - Rozetka

2 хв читати
Попит на українські товари в перші дні розпродажу у рамках Чорної п'ятниці зріс на 70% - Rozetka

За перші дні розпродажу в рамках Чорної п'ятниці покупці українського онлайн-ритейлера Rozetka придбали на 70% більше товарів українських виробників порівняно з попереднім тижнем.

"Якщо порівнювати активність покупців із минулим роком, то в перші дні Чорної п'ятниці покупці придбали на сайті онлайн-ритейлера вдвічі більше українських товарів. Це позитивна тенденція, адже для нас важливо посилювати українську економіку, і ми раді, що покупці підтримують вітчизняних виробників", - повідомив директор із маркетингу Rozetka Євген Образок.

Він додав, що в період знижок ритейлер на 50% збільшив кількість кур'єрів, працівників на складах і точках видачі.

Як повідомили у пресслужбі ритейлера, кількість покупців на Rozetka збільшилася на 50%, порівнюючи з періодом до розпродажу, а середня кількість замовлень від одного покупця зросла на 10%.

Найпопулярніші категорії товарів на сайті онлайн-ритейлера у 2023 році - корм для кішок, одяг і взуття, гель для душу та чай, тоді як торік найбільший попит мали ліхтарі, пральні засоби, акумулятори та батарейки тощо.

Цього року розпродаж з нагоди Чорної п'ятниці на сайті онлайн-ритейлера триває до 26 листопада включно, знижки становлять до 60%. Загалом за перші дні розпродажу кожен із покупців уже придбав на 20% більше товарів, ніж зазвичай.

На певні категорії діє безкоштовна кур'єрська доставка до дверей на будь-який поверх, навіть без ліфта. Для отримання замовлення під час знижок цього року, покупці на 25% частіше обирають доставку кур'єром, тоді як у цей же період минулого року кур'єрською доставкою користувалися на 12% частіше.

Найдорожчим замовленням у період Чорної п'ятниці 2022 року став дизельний генератор за 682 тис. грн. Цьогоріч поки що найдорожче замовлення (322 тис. грн) складається із кількох товарів: телевізора, вебкамери, ноутбука та чотирьох IPhone 15. Однак загалом середня вартість кошика до Чорної п'ятниці 2023 року вже збільшилася на 40%.

Наразі працюють 432 магазини Rozetka у 128 населених пунктах України.

Онлайн-магазин електроніки та побутової техніки Rozetka заснований 2005 року в Києві Владиславом та Іриною Чечоткіними, пізніше співвласником компанії став фонд під управлінням Horizon Capital. Компанія до теперішнього часу трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-маркетплейс, але також розвиває мережу власних магазинів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна відтермінує активний відбір газу з ПСГ ще на 7-10 днів завдяки відновленню імпорту з Польщі – ексміністерка енергетики

Запущено в роботу після ремонту останній 9-й енергоблок АЕС на контрольованій Україною території

Мінрозвитку розпочало розробку Концепції розвитку інфраструктури зарядних станцій для електротранспорту

Працівники "Запоріжсталі" закликають не підвищувати тарифи на вонтажні перевезення, бо це вдарить по конкурентоспроможності

Київ спрямував 548 млн грн на безперебійне водопостачання й водовідведення до 2026 року

Аграрії зібрали 37,6 млн т зернових та 14,7 млн т олійних – на 16,7% та 21,2% менше, аніж на цю дату торік

Німеччина вносить EUR60 млн у Фонд підтримки енергетики України - Свириденко

Улютін виступає за запровадження добровільної накопичувальної пенсійної системи, а не обов'язкової

Закон про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту планується ухвалити у 2025 році

Уряд працює над відновленням Дорожнього фонду, але з включенням в нього залізниці та міського транспорту

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА