Інтерфакс-Україна
12:57 24.11.2023

Попит на українські товари в перші дні розпродажу у рамках Чорної п'ятниці зріс на 70% - Rozetka

2 хв читати
Попит на українські товари в перші дні розпродажу у рамках Чорної п'ятниці зріс на 70% - Rozetka

За перші дні розпродажу в рамках Чорної п'ятниці покупці українського онлайн-ритейлера Rozetka придбали на 70% більше товарів українських виробників порівняно з попереднім тижнем.

"Якщо порівнювати активність покупців із минулим роком, то в перші дні Чорної п'ятниці покупці придбали на сайті онлайн-ритейлера вдвічі більше українських товарів. Це позитивна тенденція, адже для нас важливо посилювати українську економіку, і ми раді, що покупці підтримують вітчизняних виробників", - повідомив директор із маркетингу Rozetka Євген Образок.

Він додав, що в період знижок ритейлер на 50% збільшив кількість кур'єрів, працівників на складах і точках видачі.

Як повідомили у пресслужбі ритейлера, кількість покупців на Rozetka збільшилася на 50%, порівнюючи з періодом до розпродажу, а середня кількість замовлень від одного покупця зросла на 10%.

Найпопулярніші категорії товарів на сайті онлайн-ритейлера у 2023 році - корм для кішок, одяг і взуття, гель для душу та чай, тоді як торік найбільший попит мали ліхтарі, пральні засоби, акумулятори та батарейки тощо.

Цього року розпродаж з нагоди Чорної п'ятниці на сайті онлайн-ритейлера триває до 26 листопада включно, знижки становлять до 60%. Загалом за перші дні розпродажу кожен із покупців уже придбав на 20% більше товарів, ніж зазвичай.

На певні категорії діє безкоштовна кур'єрська доставка до дверей на будь-який поверх, навіть без ліфта. Для отримання замовлення під час знижок цього року, покупці на 25% частіше обирають доставку кур'єром, тоді як у цей же період минулого року кур'єрською доставкою користувалися на 12% частіше.

Найдорожчим замовленням у період Чорної п'ятниці 2022 року став дизельний генератор за 682 тис. грн. Цьогоріч поки що найдорожче замовлення (322 тис. грн) складається із кількох товарів: телевізора, вебкамери, ноутбука та чотирьох IPhone 15. Однак загалом середня вартість кошика до Чорної п'ятниці 2023 року вже збільшилася на 40%.

Наразі працюють 432 магазини Rozetka у 128 населених пунктах України.

Онлайн-магазин електроніки та побутової техніки Rozetka заснований 2005 року в Києві Владиславом та Іриною Чечоткіними, пізніше співвласником компанії став фонд під управлінням Horizon Capital. Компанія до теперішнього часу трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-маркетплейс, але також розвиває мережу власних магазинів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄІБ надасть Укргазбанку кредити на суму EUR120 млн для підтримки МСП та реалізацію енергопроєктів

"Енергоатом" та Westinghouse на URC фіналізували домовленості про виробництво в Україні ядерного палива за американською технологією

ЄІБ надасть Ощадбанку кредит на EUR50 млн для енергопроєктів

Укрексімбанк та SACE (Італія) підписали Меморандум про взаєморозуміння для розвитку міжнародного співробітництва

ЄІБ розширив грантові програми для зміцнення енергетичної стійкості громад загальним бюджетом біля EUR40 млн

ЄС надав новий пакет підтримки України в EUR600 млн

Україні після перегляду квот на поставки пшениці до ЄС потрібно знайти нові ринки для 3,2 млн тонн, допомогти могло б ЕКА – думка

Трейдери в 2024/25 МР не експортували з України 16,2 млн тонн зерна, загроз для внутрішньої продовольчої безпеки немає - УЗА

"Центренерго" та Swedfund на полях URC-2025 домовились про співпрацю в розвитку енергоміксу компанії – СЕО

Президентка ЄК оголосила про початок роботи Європейського флагманського Фонду реконструкції України для відбудови підприємств та житла

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА