13:47 26.01.2024

"Укрнафта" у 2023 р. реалізувала майже 90 млн літрів пального в картах і талонах

2 хв читати
"Укрнафта" у 2023 р. реалізувала майже 90 млн літрів пального в картах і талонах

Реалізація ПАТ "Укрнафта" пального для B2B (карти і талони) за результатами 2023 року становила 87,8 млн літрів.

"Сьогодні можу з гордістю сказати, що стратегічне завдання на 2023 рік щодо розвитку паливних талонів і карток "Укрнафтою" було виконано. Від 0 до майже 90 мільйонів літрів - менш ніж за рік", - зазначив директор "Укрнафти" Сергій Корецький у п'ятницю, слова якого наведено у пресрелізі компанії. 

За його словами, амбітний річний план продажу за власною B2B-програмою і план проливів за нею виконано майже на 100%.

"Це внутрішні KPI, але від цього вони не менш важливі. Це спільне досягнення і спільна перемога - ми вивели на ринок новий продукт, зробили його успішним і будемо розвивати у 2024 році", - доповнив Корецький.

За інформацією ПАТ, компанія стала активним учасником комерційних тендерів і тендерів на Prozorro. На сьогодні понад тисячу підприємств, державних установ та фізичних осіб стали клієнтами програми паливних карток і талонів "Укрнафти" - всього емітовано понад 35 тисяч паливних карток.

Створено регіональні офіси продажів в Івано-Франківську, Одесі, Дніпрі, Луцьку, Хмельницькому, Вінниці, Кам'янці-Подільському, Полтаві, Запоріжжі, Харкові, Черкасах та Мукачевому. Найближчим часом буде відкрито офіс у Львові.

NAFTA-Карта працює за міжемітентськими програмами в мережах SOCAR, Shell, U.GO, BWS, VST, Ovis та інших. Стартувало партнерство з універсальними картковими додатками Monobrand і All AZS.

Як зазначили в "Укрнафті", компанія запустила власну паливну програму (картки та талони) для юридичних і фізичних осіб з нуля в лютому 2023 року.

Перед цим колишні партнери за скретч-картками "Авіас" відмовилися виконувати зобов'язання з постачання пального в повному обсязі та платити за обслуговування карток ТЗ "Авіас" у мережі АЗК "Укрнафта".

"На цьому тлі було прийнято важливе стратегічне рішення: найбільша монобрендова мережа повинна мати власну пропозицію в сегменті B2B. Було емітовано власні паливні картки NAFTA-Карта і талони ТЗ "Укрнафта", - наголосили в компанії.

Компанією-оператором В2В програми "Укрнафти" стало ТОВ "Укрнафта-Снаб".

"Укрнафта" - найбільша нафтовидобувна компанія України, що є оператором національної мережі АЗС з 537 станцій, з яких діють 456. Компанія реалізує комплексну програму відновлення діяльності та оновлення формату автозаправних станцій своєї мережі. З лютого 2023 року "Укрнафта" випускає власні паливні талони та картки "NAFTAКарта", що реалізуються юридичним і фізичним особам через ТОВ "Укрнафта-Постач".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Послуга ремонту квартир у новобудовах затребувана в рамках програм "єВідновлення" та "єОселя" - Alliance Novobud

Kormotech розпочав експорт на ринок Південної Кореї

Наглядова рада ПриватБанку розпочала процес відбору нового голови правління

Зарплата на держслужбі вже є конкурентною на ринку праці - голова НАДС

"Укргазвидобування" за 5 міс. сплатило до бюджету майже 10 млрд грн ренти

ДП "Ліси України" відсторонили від тендера на постачання деревини для ЗСУ

Україна може пройти зиму з мінімально можливими відключеннями - голова Держенергонагляду

Екологічні збитки від знищення окупантами харківського "Епіцентру" перевищують 860 млн грн

ФДМ оголосив конкурс із відбору трьох незалежних членів наглядової ради держенерготрейдера "ЕКУ"

НКРЕКП ухвалила постанову для стимулювання будівництва нової генпотужності та energy storage

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА