США, Китай і Німеччина залишаються найдорожчими брендами у світі - Brand Finance
США, Китай і Німеччина залишилися найдорожчими країновими брендами у світі, свідчать дані щорічного дослідження Brand Finance.
Компанія оцінила вартість бренду США майже в $37,33 трлн, що на 15,7% вище торішнього рівня. Це охоплює найрізноманітніші показники, зокрема обсяг ВВП, інвестиційну та туристичну привабливість, політику і торговельні правила, соціальні аспекти тощо.
Вартість бренду КНР зросла на 2,9% - до $20,53 трлн. Третю сходинку з великим відривом посідає ФРН (+0,3%, до $4,985 трлн).
На четверту позицію вийшла Велика Британія (+10,2%, до $4,45 трлн), відтіснивши на п'яту сходинку Японію (-4,5%, до $4,41 трлн). Далі йдуть Франція (+10,4%, до $3,89 трлн), Індія (-5,9%, до $2,77 трлн), Канада (+2,2%, до $2,73 трлн), Італія (+3,3%, до $2,4 трлн).
Цього року до десятки кращих увійшла Іспанія з вартістю бренду $2,22 трлн, яка у 2024 році перебувала на дванадцятій позиції. Південна Корея помінялася з нею місцями, а на одинадцятому місці залишилася Австралія.
Загалом у рейтингу зазначені 192 держави.