Інтерфакс-Україна
10:44 29.05.2025

"Євробачення-2025" охопило 166 млн глядачів на 37 ринках суспільних мовників

2 хв читати
"Євробачення-2025" охопило 166 млн глядачів на 37 ринках суспільних мовників

Міжнародний пісенний конкурс "Євробачення-2025" у Базелі (Швейцарія) охопив 166 млн людей на 37 ринках суспільних мовників, що на 3 мільйони глядачів більше порівняно з 2024 роком. 

"69-й пісенний конкурс "Євробачення", організований швейцарським суспільним мовником SRG SSR у Базелі, охопив 166 мільйонів людей на 37 ринках суспільних мовників, що на три мільйони глядачів більше порівняно з 2024 роком. Частка переглядів гранд-фіналу у 2025 році склала 47,7%, що є найвищим показником з 2004 року та більш ніж вдвічі перевищує середній показник для тієї ж групи каналів мовлення (19,9%)", - йдеться у повідомленні "Суспільного".

Відзначається, що серед молодіжної аудиторії (15-24 роки) гранд-фінал досяг частки переглядів 60,4% — найвищого показника за всю історію спостережень, що майже в 4 рази перевищує середній показник для цих каналів (16,0%).

Загалом, частка переглядів гранд-фіналу перевищила 50% у 19 з 37 суспільних ринків, на чолі з Ісландією (97,8%), Фінляндією (90,5%), Швецією (89,6%), Норвегією (85,4%) та Данією (75,1%), а у країні-господарці фінал спостерігали в середньому 1,1 млн глядачів, що на 57% більше, ніж минулого року, з рекордною кількістю переглядів та часткою у всіх мовних регіонах. 

Ключові ринки також досягли історичних максимумів: Німеччина (найвища середня аудиторія серед усіх країн — 9,1 млн глядачів — найкращий показник з 2016 року); Польща (4 млн глядачів — втричі більше, ніж тогорічний показник); Греція (2,8 млн глядачів та частка 70,8% — найвищий показник з 2010 року); Франція (частка переглядів 40,0% — найвищий показник за всю історію); Фінляндія (частка переглядів 90,5% — абсолютний рекорд).

Також, продовж 7 днів після трансляції гранд-фінал "Євробачення-2025" зібрав 12,1 млн переглядів на офіційному каналі пісенного конкурсу на ютубі, що на 8% більше порівняно з Мальме 2024-го року. 

"Протягом усього періоду конкурсу (з 3 по 24 травня) загальна кількість переглядів контенту на ютуб-каналі "Євробачення" досягла 369,5 мільйона, що на 9,3% більше, ніж минулого року. Платформу переглянули 60,7 мільйона унікальних глядачів з 232 країн і територій", - йдеться в повідомленні.

Як повідомлялося, ніч на 18 травня у швейцарському місті Базель відбувся фінал пісенного конкурсу "Євробачення-2025", переможцем якого став представник Австрії виконавець JJ з піснею "Wasted Love". Представники України гурт Ziferblat посіли 9-те місце.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У Німеччині хочуть посилити умови виплат соціальної допомоги для українських біженців

"Укрзалізниця" готує до продажу 1,3 млн тонн щебеню

Викрито хакерську групу, яка вкрала з рахунків промпідприємств України майже 4 млн грн

Пошкоджено офіс IT-компанії N-iX у Львові

Кількість постраждалих у Златополі Харківської області зросла до 10 людей - прокуратура

Очільники Мінспорту, Мінфіну, МОЗу, МВС та Мінветеранів залишаться на посадах, стверджує Железняк

Російський БпЛА поцілив по котельні у Златополі - мер

Міндовкілля: Кабмін затвердив переліки критичних і стратегічних мінералів та ділянок надр для користування на умовах конкурсів УРП та аукціонів

Зеленський запропонував Юлії Свириденко очолити уряд України

Кабмін призначив брата ексголови Рахункової палати Пацкана заступником голови Держслужби України у справах дітей

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА