Інтерфакс-Україна
13:18 20.12.2023

У Києві відновлено рух Дегтярівським шляхопроводом - мер

2 хв читати

Рух автомобільного і трамвайного транспорту Дегтярівським шляхопроводом на перетині Малої окружної дороги (вул. Олени Теліги, вул. Довженка) і вул. Дегтярівської в Києві відновлено в середу, 20 грудня, після завершення основного етапу реконструкції, повідомив мер Києва Віталій Кличко.

"Сьогодні відкрили рух Дегтярівським шляхопроводом - для проїзду автотранспорту і трамвая оновленими коліями. Тепер це фактично новий об'єкт", - написав Кличко в телеграм-каналі в середу.

За його словами, з моменту будівництва шляхопровід капітально не оновлювали, об'єкт був в аварійному стані.

"Мостовики розібрали конструкції споруди, фундамент і замінили на нові з покращеними характеристиками. Новий шляхопровід на 1 м вищий, ніж попередній. Ширина споруди збільшилися з 28 м до 40 м. Довжина шляхопроводу - 36 м замість 33 м. Покращені параметри збільшать пропускну спроможність до 45 тис. автомобілів на добу. Також на новому шляхопроводі зберегли трамвайну лінію, на якій повністю оновили рейки, посилили монолітні плити полотна. Відкрито рух і заїздами та з'їздами з нового шляхопроводу", - написав Кличко.

Водночас, за його словами, весь комплекс робіт, а саме влаштування верхнього шару асфальту та благоустрій території біля з'їздів та заїздів, завершать навесні наступного року. Також планують влаштувати велодоріжки і тротуари.

Як повідомлялося, реконструкцію Дегтярівського шляхопроводу в Києві розпочали 13 червня, ще раніше було зупинено рух громадського транспорту ним. Закінчення робіт спочатку анонсували на 30 листопада. 30 вересня в Києві під час робіт із реконструкції шляхопроводу під час монтажу стався обвал мостових балок і їх падіння на проїжджу частину. Жертв і постраждалих не було. За фактом обвалення конструкцій було розпочато кримінальне провадження за ст. 272 Кримінального кодексу України. 30 жовтня монтаж мостових балок було завершено.

Дегтярівський шляхопровід споруджено 1965 року. Він має конструкцію "листа конюшини", тобто являє собою міст із чотирма з'їздами, які забезпечують можливість невпинного руху в усі чотири сторони. Мостом з моменту спорудження шляхопроводу проходить трамвайна лінія, під мостом - тролейбусна; також на шляхопроводі забезпечено можливість розвороту тролейбусів.

Шляхопровід був в аварійному стані з 2020 року. Щоб запобігти падінню частини аварійного мосту, у 2022 році місто здійснило протиаварійні роботи з демонтажу чотирьох деформованих балок прогонової будови. Уже 2023 року, згідно з розробленим проєктом на замовлення КК "Київавтодор", підрядна організація ТОВ "RDS" розпочала реконструкцію шляхопроводу у складі транспортної розв'язки.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Єрмак: у Конгресі США зареєстровано законопроєкт про посилення тиску на РФ для повернення українських дітей

Зеленський провів зустріч із радниками лідерів Великої Британії, Німеччини, Франції та Італії

Жовква та міністр-делегат Франції Аддад обговорили підготовку до заходів на рівні лідерів під час Генасамблеї ООН у Нью-Йорку

FTC перевіряє Amazon і Google на предмет порушень прав рекламодавців

У рамках програми "18-24" вперше військові контракти підписали жінки

Зеленський: Російська наступальна операція на Суми повністю зірвана

Шмигаль і Келлог обговорили можливість передачі Україні нових систем Patriot

GORO Mountain Resort після відкриття планує приймати до 500 тис. туристів на рік – CEO GORO Development

Клименко обговорив з головою The Romulus T. Weatherman Foundation Моббс ідентифікацію тіл загиблих захисників

Головком НАТО в Європі розповів подробиці операції альянсу на східному фланзі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА