09:10 26.12.2024

"Укрпошта" обслуживает более 60% международного трафика посылок из Украины и в экспорте, и в импорте – директор департамента международных операций

19 мин читать
"Укрпошта" обслуживает более 60% международного трафика посылок из Украины и в экспорте, и в импорте – директор департамента международных операций

Эксклюзивное видеоинтервью агентства "Интерфакс-Украина" с директором департамента международных операций АО "Укрпошта" Юлией Павленко

Текст: Алена Манжело

(подается на украинском языке)


 

- Традиційно розпочинаємо з цифр. Можемо поговорити про результати року або дев'ять місяців і динаміку відправлень посилок з-за кордону в Україну і з України за кордон в цей період?

- У 2024 році ми виходимо на показник близько 36 млн відправлень в експортному і імпортному напрямку (без урахування простих листів та листів без трекінг-номерів, які надсилають простим порядком без відслідковування - ІФ-У). У 2023 році цей показник в штуках складав 25,5 млн відслідковуваних відправлень. Імпорт переважає – 32 млн посилок з початку 2024 року. Такий показник роботи зафіксовано станом на 17 грудня 2024 року. Експорту менше, але, звісно, він більш цінний для нас, оскільки йдеться про продаж товарів українських виробників на зовнішньому ринку. Переважно це – хендмейд. Імпорт – це товари з закордонних маркетплейсів, зокрема, з Китаю, які українці можуть придбати дешевше, ніж в Україні.


- Відомо, що тільки у поточному році було кілька спроб обнулити ліміт товарів які не обкладаються митом і ПДВ…

- Дійсно, останнім часом навколо розміру безмитного ліміту, шо наразі складає EUR150, ведеться багато розмов. Ті, хто наполягають на його зниженні, аргументують, що ліміт у тому розмірі, як він зараз встановлений, створює перешкоди для розвитку вітчизняних виробників. Та чи насправді це так? Хіба локальні маркетплейси завалені товарами українських виробників? Логічне запитання - кого ми насправді захищаємо, намагаючись знизити ліміт до мінімуму або до нуля? Чи ми все таки хочемо захищати інтереси простих українців?

Інша сторона медалі: як забезпечити процедури? Є вдалий кейс Європейського Союзу, де великі маркетплейси виступають податковими агентами (система – IMPORT ONE STOP SHOP). Припустимо, товар українського підприємця на eBay коштує EUR100. Купуючи його громадянин Німеччини сплачує одразу EUR119 – ціна товару плюс ПДВ (EUR19). Продавцю цього товару з України приходить лист, в якому німецька податкова інформує його, що податок з придбання проданого ним товару вже сплачено. Продавцеві лишається тільки вказати відповідний номер у накладній, відправляючи товар отримувачу, який сплатив за нього в Німеччині. Ця посилка йде в "зеленому" коридорі.

На сьогоднішній день 91% усіх посилок, які входять в Євросоюз з третіх країн, їдуть з передплаченим ПДВ. Митникам лишається тільки перевірити чи не містяться бодай у цих посилках заборонені речі. Таким чином, вони мають змогу контролювати величезні обсяги посилок, витрачаючи мінімальні ресурси. Над запуском цієї системи ЕС працювали більше чотирьох років і на її початку теж було багато організаційних питань. Але нині вона прекрасно працює.


- В Україні запровадження такого підходу також розглядається?

- Ця ідея періодично з'являється в обговоренні. Навіть був напрацьований законопроєкт. Ми ("Укрпошта" - ІФ-У) уважно вивчили його з юристами і дійшли невтішного висновку: у тому вигляді, як він виписаний жодна іноземна компанія не зможе дотримати більшість передбачених вимог. Документ мав розглянути комітет Верховної Ради. Сподіваюсь, вони його відхилять. Якщо цього не відбудеться і запропонований підхід буде схвалений, вочевидь іноземним компаніям доведеться реєструвати окремі компанії в Україні тільки для сплати ПДВ. Якщо ж вони будуть шукати посередників, бо така можливість передбачена, то посередник буде нести юридичну та фінансову відповідальність за кожну транзакцію. Насправді ніхто не проти сплати ПДВ, питання тільки у процедурах, як це зробити правильно, щоб не створити колапс на митниці, для операторів доставки і не додати великі складнощі для замовників.


- Як вирішити і закрити це питання?

- Дивіться, я думаю, що це залежить від політичної волі, тому що насправді це досить політичне питання. Воно зачіпає інтереси багатьох людей в Україні. Адже йдеться не тільки про кілька десятків тисяч замовників китайських побутових товарів, але й про потужних експортерів. Сьогодні тільки на найбільший хендмейд-платформі в США Etsy власні магазини вже мають 38 тис. українців.


- Я чула думку, що лімітом в EUR150 вдало користуються контрабандисти, які тягнуть без сплати в бюджет товарні партії гаджетів, розподіляючи їх між "замовниками"…

- Це неправда. Контрабанда не існує у поштовому або експрес-каналі доставки. Нині 100% посилок проходить виключно електронну митницю. Тобто у митників є всі дані про всі 100% посилок. Також у нас всюди працюють митні зони, де є відео-нагляд. На кожній митній зоні "Укрпошти" встановлено не менше 150 відеокамер. Процеси розмитнення і перевірки митної вартості відбуваються прозоро і підконтрольно. Водночас ми всі легко можемо побачити безмежну кількість оголошеннь в інтернеті про перевезення товарів "бусіками", які перетинають кордон між Україною і європейськими країнами щодня великими кількостями. Вони можуть перевозити контрабанду.


- Тобто це абсолютний міф про пенсіонерів, які постійно замовляють "айфони"?

- Насправді, серед всіх наших користувачів більше 100 посилок на рік отримує близько 1 тис. осіб і ми всіх їх знаємо. І у митниці наразі є всі інструменти контролю за їх поведінкою. Законодавством передбачено право митниці перевіряти групи з ознаками ризику і питати, навіщо особа замовляє собі, до прикладу, 100 пар штанів. Що вона з ними робить? Проте чи користується митниця цими інструментами контролю? Це питання не до операторів доставки.


- "Укрпошта" продовжує скорочувати строки доставки в/з США?

- Наразі строки доставки за кордон "Укрпошти" 7-21 день по Європі, залежно від країни, США – до двох тижнів.


- Вам вдалося зменшити час доставки порівняно з періодом 2022, 2023 років?

- Ще під час пандемії COVID-19 я мала величезне бажання домовитись з DHL (одна найвідоміших логістичних компаній у світі, заснована в 1969 році в США Адріаном Далсі, Ларрі Гілбом і Робертом Лінном. Назва DHL походить від перших літер прізвищ засновників - ІФ-У), щоб вони брали відправлення "Укрпошти" на свої літаки. Домовитись про це вдалось не одразу (ми мали різні зразки документів): "Укрпошта" - поштовий зразок, а DHL – зразок експрес-перевізника. Проте, це сталось і останнім часом на адресу компанії спеціального підрозділу DHL в Лондоні - DHL Global Match прибувають повні фури з України. Вантажі "Укрпошти" підвантажуються на рейсові літаки та DHL Aviation (підрозділ DHL, що займається авіаційними перевезеннями по всьому світу - ІФ-У). Я дуже задоволена темпами, які ми маємо в сезон і в міжсезоння завдяки цій співпраці.


- На скільки вдалось скоротити строки доставки?

- Дивіться, у нас 190 країн, куди ми доставляємо. Ключові країни ми стабілізували, як і США, у періоді 10-14 днів.


- Скільки часу доставка в США займала раніше?

- Було і до 20 днів.


- Компанія DHL в Лондоні, про яку ви згадали, можливо я погано стежу за темою, натомість я не бачила активної комунікації "Укрпошти" з цього приводу. Можете розповісти більш детально коли вона була створена?

- Компанія DHL Global Match була створена DHL давно, майже 20 років назад. Вона надає послуги великим корпоративним клієнтам: пошті Британії - Royal Mail, пошті Німеччини - Deutsche Post. Нам, як "Укрпошті" приємно бути членом клубу таких великих, потужних гравців.

DHL Global Match співпрацює тільки з великими, системними клієнтами, які мають великі обсяги і чітке розуміння, що вони хочуть, а ми чітко розуміємо, що ми хочемо. Насамперед, швидких строків доставки.

З DHL Global Match ми почали швидко доставляти посилки і відправлення в Канаду. До початку страйку канадської пошти ми вийшли на прийнятні терміни – 7-12 днів. (Національна поштова служба Канади Canada Post зіткнулася зі значними проблемами через низку страйків своїх працівників, організованих Канадською профспілкою поштових працівників (CUPW). Останній страйк розпочався 15 листопада 2024 року, головним чином через суперечки щодо заробітної плати та умов праці. Вимоги профспілки включали підвищення заробітної плати відповідно до рівня інфляції, кращі групові пільги, кращий захист від технологічних змін, більшу оплачувану медичну відпустку та вищі виплати по короткостроковій непрацездатності - ІФ-У). Загалом Канадська пошта пробула у страйку п'ять тижнів і тільки нещодавно відновила роботу ("Укрпошта" відновило доставку посилок до Канади з 19 грудня - ІФ-У).


- Завдяки скороченню строків доставки українським МСБ вдалось наростити об'єми продажів на американському ринку?

- Ми наполегливо працюємо у цьому напрямку, продовжуючи впроваджувати освітні програми. Одна з таких великих програм, яку ми реалізовуємо з USAID, наразі завершується – UA Etsy Global Start (https://uaglbl.org/uk). Фонд видає гранти $500 тис. для кращих початківців на Etsy. Ми провели open call і отримали 1,8 тис. заявок від бажаючих їх отримати. Цей грант могли отримати тільки ті підприємці, які створили свій перший у житті магазин на Etsy після жовтня 2023 року. У підсумку було відібрано 500 переможців. Ми також запропонували їм двомісячний курс навчання у закритій групі та стартова допомога в $1100 для перших промо.


- Хто їх навчав?

- Були залучені популярні в Україні ментори. Кілька модулів було від мене. Ми робили круті домашні завдання. Одним із завдань було створити власний рахунок у фінансовій системі або порахувати скільки податків потрібно сплатити, заробивши, до прикладу $10 тис. Головною метою цієї програми було підготувати 500 підприємців, які за два місяці з початківців перетворились на професійних гравців закордонних маркетплейсів, почали впевнено продавати на них свої вироби. І у цих людей дійсно пішов бізнес. Їм вдалось досягти вражаючих результатів.

Паралельно ми реалізуємо програму для МСБ з Фондом Програма розвитку ООН за фінансової підтримки уряду Японії. У її рамках, навчання для малих експортерів відбувається на базі Академії Стійкого Бізнесу. Воно абсолютно безкоштовне для підприємців. Беруть участь жителів п'яти регіонів – Харківського, Одеського, Вінницького, Львівського й Київського.

Ми продовжуємо сіяти зерна, які, безумовно, проростуть і дадуть свої плоди. Я особисто часто спілкуюсь з підприємцями, для яких малий експорт став основною діяльністю. Більшість з них починали з нуля. Наприклад, вчитель музичної школи Максим Гопанчук , який навчав дітей грі на саксофоні, замовляючи аксесуари на eBay, сам розпочав їх виробництво в Україні. Він почав продавати ці вироби на eBay і досяг вражаючих результатів. Коли я з ним познайомилась вісім років назад, у нього був лише один простий магазин на маркетплейсі, зараз у нього два магазини на eBay, чотири магазини на Shopify, ще по два на Amazon и Etsy. За ці роки він значно розширив асортименту лінійку: серед його клієнтів митці, нагороджені премією "Греммі". Таких історій багато. Тільки на Etsy сьогодні Україна є дев'ятою за об'ємами реалізації країною.

Нещодавно Kyiv Post опублікував інтерв'ю з гендиректором Etsy Джошем Сільверманом, в якому він дуже хвалив Україну і зусилля українських підприємців.

Це дуже важливо, адже експортери виконують не тільки комерційну функцію, залучаючи кошти в Україну, сплачуючи податки, вони також проводять велику дипломатичну роботу. Продаючи якісний товар з України вони докорінно змінюють уявлення людей, зміцнюють імідж нашої країни за кордоном.


- Ваш конкурент "Нова пошта" останнім часом теж активно розвиває співпрацю з МСБ і підтримує електронну торгівлю. У них є власний Міжнародний фінансовий сервіс "НоваПей" (ТМ NovaPay). Наскільки сильними конкурентами їх вважаєте? Наявність власного платіжного сервісу – це перевага?

- "Нова пошта" – великий молодець. Вони задали стандарти обслуговування в Україні. Ця компанія виросла в Україні і почала потужну експансію за кордон, коли туди поїхали українці. У минулому я працювала в "Новій пошті" директором міжнародного напрямку і це був просто вражаючий, потужний досвід.

У певному сенсі "Нова пошта" допомогла і "Укрпошті": призначені оператори інших країн (з якими "Укрпошта" співпрацює через ВПС - ІФ-У) стали швидше ніж раніше приймати рішення. Наприклад, ми довго перебували в перемовинах з Poczta Polska, але коли на ринок Польщі вийшла "Нова пошта" (наразі компанія відкрила вже у країні 50 відділень - ІФ-У), почала інвестувати в маркетинг і розвиток, польський державний оператор подивився на багато речей іншими очима.

Проте, скільки б не нарощували "Нова пошта" обсяги в Польщі, обсяги "Укрпошти" не падають. Вони навпаки зростають і стали більшими ніж були до повномасштабного вторгнення. На сьогоднішній день, за моїми оцінками, "Укрпошта" обслуговує понад 60% міжнародного трафіку посилок з України і в експорті і імпорті.


- Це відбувається за рахунок українців, як проживають в Польщі?

- Не тільки! На відміну від "Нової пошти" у нас ширший спектр товарів, які ми можемо приймати, зокрема, харчові продукти.


- "Нова пошта" має більше обмежень?

- У них інші вимоги. У нас, у кожного оператора, є свої сильні сторони. Наприклад, сильна сторона "Укрпошти" - відсутність об'ємної ваги. Ви ж розумієте, що вказані у тарифах цифри мало про що свідчать, адже справжню вартість відправлення ви дізнаєтесь тільки в момент його оформлення. Дуже рідко, коли фізична і об'ємна вага збігаються. Це має велике значення, тому що українці, як правило, відправляють за кордон і отримують одяг, побутові домашні речі, які є об'ємними.

Ми, як "Укрпошта", надаємо клієнтам послугу безкоштовного повернення за кордоном.

Тому, наскільки б динамічно не розвивалась "Нова пошта" за кордоном, вони не забирають наші обсяги. Я за те, щоб ми конкурували і таким чином спільно розвивали ринок, який є дуже ємним. Наприклад, в Україні на одну людину припадає у середньому сім-вісім посилок на рік. У тій самій Польщі – 29.


- Тобто нам є куди рости?

- По-перше, є куди рости. По-друге, якщо ми говоримо про експорт, то у нас взагалі безмежні можливості. Що ж стосується фінансової системи, то з більшістю великих маркетплейсів інтегрована платіжна система Payoneer. Вона працює у 190 країнах світу і виконує операції зі 150 валютами. МСБ, які реалізують свої товари на закордонних маркетплейсах, можуть заводити гроші в Україну тільки через систему Payoneer.

Навряд чи хтось з локальних гравців – українських платіжних систем – може розраховувати на згоду інтегруватись від великих закордонних маркетплейсів. До того ж, така форма як післясплата при продажах за кордон, не існує. Ні один продавець з eBay не продасть в Україну жодного товару на умовах післясплати. Так само і українські продавці товарів у США.

У часи, коли Etsy ще не мав інтеграції з системою Payoneer, я знайомила його представників з ПриватБанком. На той момент цей банк мав інтеграцію навіть з Uber. Я хотіла посприяти створенню цікавого кейсу. Натомість, не вийшло. Etsy сказали, що для них це дуже локальне рішення, адже банк працює тільки на одному – українському ринку. Тому я не думаю, що наявність NovaPay дає багато переваг "Нова пошта" у міжнародній торгівлі.


- Проте у торгівлі на українському ринку дає?

- Безумовно!


- "Укрпошта" запропонує нові цікаві рішення для МСБ у 2025 році?

- У наступному році ми плануємо ще більше розширити співпрацю з США. Для наших клієнтів будуть гарні рішення. Ми запропонуємо гарні бонуси. Зробимо трошки меншу градацію по вазі, щоб підприємцям було ще простіше попадати в справедливий тариф. Друге, у нас буде зменшення тарифу для габаритних посилок у Штати. Ці рішення ми представимо у січні і лютому 2025 року. Ми розширимо наш флагманський продукт – дрібний пакет Prime, який представлено в 73 країнах світу, – на нові напрямки.


- В яких країнах, де Prime ще не представлений, він з'явиться?

- Серед великих країн буде Чехія. Також, країни Азії: Шрі-Ланка, Малайзія, Індонезія. Вони розташовані на великій відстані від України, але ми зараз з ними співпрацюємо і плануємо у першому кварталі 2025 року додати їх у нашу родину Prime. Вже на сьогоднішній день цю послугу обирає близько 60% наших клієнтів-експортерів.

Я думаю, що коли ми запустимо нарешті мобільний додаток, через нього також можна буде оформлювати відправлення в рамках програми дрібний пакет Prime. У додатку обов'язково буде представлений модуль оформлення експортних посилок.


- Гендиректор "Укрпошти" Ігор Смілянський анонсував, що якщо вдасться домовитися з американським оператором USPS, товари з Amazon до України також їхатимуть через Велику Британію. Можете розповісти більш детально про цей ланцюжок і які вигоди від нього отримають українці? Власне, перемовини з USPS на якому етапі?

- Хочу сказати, що любимо США і їхню Національну пошту. Наразі з USPS готується угода і вона буде вже другою в історії нашої співпраці. Першу ми з ними підписали на початку 2023 року і це дало "Укрпошті" можливість не змінювати тарифи доставки посилок в США. Уявіть, наразі у нас кількість посилок в США в 15 раз перевищує потік з США в Україну, і в 2024 році ми ще й збільшили об'єми постачання приблизно на 15% (у натуральному виразі - ІФ-У).


- Вибори Трампа і зміна влади в США не позначиться на ваших планах з USPS?

- Національну пошту США (USPS) нині очолює команда, яка зайшла за першої каденції Трампа. Я не думаю, що тут слід очікувати якихось змін.


- Що дасть Україні контракт з USPS і "Укрпошті"? Дійсно з'явиться можливість доставляти посилки з Amazon?

- Пропоную поки лишити Amazon за дужками. Завдяки підписанню угоді з USPS усі українці отримають покращені умови доставки в США.


- В інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" у 2023 році ви казали, що запровадили системний підхід тільки з маркетплейсами AliExpress, Joom, iHerb Next та ASOS. Всі решта якимось чином доставляють товари в Україну, але їх посилки падають в загальний потік. Чи щось змінилось у цій ситуації у 2024 році і як?

- На китайському напрямку ми почали працювати з Temu. Цей маркетплейс – справжній феномен. Він розпочав діяльність у 2021 році і дуже швидко посунув визнаних лідерів на ринках багатьох країн світу. Я була в їх офісі – в них дуже молода команда. Віце-президенту Temu близько 30 років. Вони працюють 6 днів на тиждень і надзвичайно швидко приймають рішення.


- Які плани "Укрпошти" для посилення позицій в імпорті?

- У нас скоро планується відкриття ще однієї митної зони – на нашому сортувальному центрі біля Борисполя. Це буде абсолютно автоматизована зона для оформлення імпортних товарів. Орієнтовний початок її роботи – в січні.

Введення в експлуатацію цієї зони дозволить значно пришвидшити оформлення імпортних операцій. Тому, що через те, що у нас немає в Україні свого аеропорту, посилки прибувають в інші аеропорти Європи. Там вони розвантажуються в їх митних зонах і передаються транспортним компаніям. Інколи буває, що потік мінімальний, а потім раз - і 300 тис. посилок в один день. У 2024 році був встановлений рекорд – ми отримали 335 тис. імпортних відправлень за добу (тоді як зазвичай у середньому отримуємо 75 тис. в не активні місяці та 100 тис. в пікові місяці).


- Це наслідки чорної п'ятниці?

- Дійсно, це пов'язано з сезонними розпродажами на маркетплейсах. Але саме це накопичення сталось через логістичі моменти, завантаженість аеропортів. Зараз ми отримуємо імпортні відправлення в основному в Будапешті (Угорщина) і місті Льєж (Бельгія). Це два дуже активних аеропорти, через які проходить дуже багато китайського трафіку.


- Ввозите в Україну посилки з-за кордону транспортом партнерів?

- Ми не маємо власних автомобілів на міжнародному напрямку. Автомобілі "Укрпошти" працюють тільки в Україні, але не за її межами. Адже, коли ми говоримо про імпорт або експорт, про перетинання кордону, це багато нюансів: платні дороги, страхування, багато організаційних питань, які нам, як державній компанії непросто вирішувати. Працюючи власним автомобільним флотом за кордоном, ми б дещо втратили у нашій гнучкості. Тому наша стратегія працювати з нормальним аутсорсинг-партнером. Послугу ми купуємо на Prozorro. Нещодавно переможцем стала луцька компанія "Норді", яка запропонувала використання понад 100 фур. Митна зона, яка у нас є зараз, працює і вночі, дозволяє нам приймати вантажі з Європи і розвантажувати їх дуже швидко.

Подивимося, як це працюватиме далі, зважаючи на трансформації, які відбуваються, зокрема, з вагою. AliExpress, наприклад, спеціалізується на дрібних посилках, а Temu - на консолідації кількох товарів в одну велику посилку. Саме тому ми очікуємо що в найближчі роки це буде тренд: кількість посилок з-за кордону знижуватиметься, але їх вага зростатиме.


- Давайте повернемось до посилок з Amazon.

- Пропонує поки що залишити цю тему за дужками. Великі перемоги вимагають певної підготовки.


- Наразі ваші конкуренти Meest і "Нова пошта" пропонують доставку на митний склад за кордоном і не тільки з Amazon, але і з інших популярних маркетлейсів…

- Багато партнерів приходять до нас і пропонують хоч завтра створити для "Укрпошти" віртуальний склад, наприклад в США. Але ми кажемо "ні" цій бізнес-моделі. Чому? Її реалізація вимагає створення великої команди, яка управлятиме цими замовленнями. Також, через діючі процедури і вимоги, це – доволі дороговартісна історія. Вона потребує значних інвестицій. До того ж, у цій ніші вже представлені наші конкуренти, і нам доведеться конкурувати з ними ціною послуги, що значно збільшить строки повернення інвестицій. Також ми не можемо відкидати ризик, що у нас реалізувати цей проєкт не вийде, а ми, як національний оператор "Укрпошта", так не ризикуємо.


- Тобто проєкт відкриття віртуального складу "Укрпошта" не розглядає?

- Я не думаю, що ми взагалі будемо колись його розглядати. Всюди у світі ця модель вже відходить в минуле. Адже, світ стає більш глобальним і маркетплейси відкриваються у нових країнах, розширюючи власну географію. І, якщо з найбільшими з них "Укрпошта" працюватиме напряму, який сенс у створенні власного віртуального складу? Відповім: його немає. Навпаки, наша задача, як одного з найбільших гравців, залучати нові великі маркетплейси в Україну.


- Також була інформація, що "Укрпошта" веде перемовини з британською Royal Mail про зниження тарифів і поліпшення умов для України. Ви говорили в інтерв'ю, що такі перемовини активізувались одразу після повномасштабного вторгнення. На якому вони зараз етапі і як може знизитись вартість відправлень для українців?

- Тепер я дуже люблю Royal Mail. Нам вдалось домовитись і ми очікуємо з кінця січня 2025 року оновлення тарифів для українців. Рішення з Royal Mail у першу чергу стосуватиметься цін на відправлення.


- З України чи в Україну?

- В основному ми говоримо зараз з України, тому що ми піклуємось про наших експортерів. Що ж до імпорту, британські магазини поки що не стоять у черзі на збільшення поставок товарів у нашу країну. Ті з них, які хотіли вийти, вже давно це зробили. До прикладу, Next. Усі інші працюють з ціновою категорією товарів, які українці, зважаючи ще й на курсову різницю, дозволити собі не можуть. З логістикою і доставкою в Україну немає жодних проблем, тому що "Укрпошта" – молодець. Проте, новий eCommerce не поспішає заходити в Україну через велику кількість ризиків. Зокрема, вони переживають що витратять великі гроші на маркетинг, а бізнес не розвиватиметься. Активні обговорення відміни права ввозити товари з ціною менше EUR150 без сплати мита і ПДВ теж нікому не додають ентузіазму.


- Останнім часом ваш основний конкурент на внутрішньому ринку "Нова пошта" активно розвиває свою мережу у Європі. Про плани розширення заявляє також і Meest. Як Ви оцінюєте поточний рівень конкуренції на міжнародному напрямку? Що робить "Укрпошта" для посилення своїх позицій?

- Для чого це нам, зважаючи, що ми працюємо через Всесвітній поштовий союз, який об'єднує 192 країну світу і дає можливість "Укрпошті" співпрацювати з усіма найбільшими поштовими операторами? Наразі ми працюємо у 10 аеропортах Європи з 16 авіакомпаніями.


- Плануєте підвищення низки міжнародних тарифів у 2025 році?

- У нас буде невеличка кореляція, але стосовно буквально кількох країн з великим плечем доставки. Решта міжнародних товарів або лишаться незмінними або знизяться, як у випадку з Британією. Серед країн, для якої тариф буде незначно підвищений, Туркменістан, через потребу робити великий крюк при авіасполученні. Ми не можемо собі дозволити працювати у мінус.

ЕЩЕ ПО ТЕМЕ:

РЕКЛАМА

ПОСЛЕДНЕЕ

Решение о строительстве новых блоков АЭС должны принимать украинские власти – посол ЕС в Украине Катарина Матернова

"ArcelorMittal Кривой Рог" завершит 2024г с убытком из-за тарифов и логистики, надеется в 2025г выйти в "ноль" - гендиректор

Есть потребность в перезапуске фондового рынка, которого практически не существует – Гетманцев

Янченко: Нам нужно двигаться в сторону развития собственного ОПК

Хочу записать в актив реальное реформирование таможни, не оставляя это преемникам, – Гетманцев

Старший представитель НАТО в Украине: Наше абсолютное намерение – продолжать поддерживать украинцев в будущем

NOVUS планирует открыть более 50 магазинов разного формата в 2025 г.

Туризм станет ключом к долгосрочному и устойчивому экономическому росту Украины – UN Tourism

Посол Франции: У нас не должно быть красных линий в поддержке Украины

Если бы тарифы менялись на индекс цен производителей, то должны были би вырасти минимум в 2,5 раза. Мы выбираем более умеренный сценарий - Перцовский

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА