Інтерфакс-Україна
13:19 28.12.2023

EVA планує інвестувати в розвиток логістики 1,3 млрд грн у 2024 році

2 хв читати
EVA планує інвестувати в розвиток логістики 1,3 млрд грн у 2024 році

Мережа парфюмерно-косметичних магазинів EVA планує розширити асортимент продукції з 120 тис. найменувань до 180 тис. у 2024 році, у розвиток логістики буде інвестовано від 1 до 1,3 млрд грн, повідомляє пресслужба EVA.

За словами директора департаменту логістики Сергія Зінченка, щоб реалізувати такі масштабні завдання, компанія впроваджує нові логістичні проєкти, зокрема автоматичне управління персоналом за допомогою data science.

"Тобто система розуміє, які фахівці вийшли на роботу, яка в них продуктивність і підбирає найоптимальніші місця роботи на складі. Плануємо впроваджувати її на всіх наших розподільчих центрах", - каже Зінченко.

Ще один напрям - розширення й автоматизація систем зберігання товару. За словами Зінченка, у планах впровадження двох автоматизованих систем: AGV (Automated Guided Vehicle) і Automated Storage and Retrieval Systems - AS/RS.

AGV - це система з роботами, які зможуть автоматично пересувати стелажі. Вони рухатимуться до людини, а не навпаки. EVA хоче придбати 20 таких роботів.

AS/RS - крани, які автоматично збирають необхідні для виконання замовлення ящики з продукцією і передають їх у зону обробки замовлень. Заплановано придбати систему Mini-load

Зінченко повідомив, що в планах розширення логістичної нерухомості. У Львові розпочато будівництво ще однієї черги на 8 тис. кв. м. В Одесі заплановано будівництво нового об'єкта на кілька черг, площа першої становитиме 20 тис. кв. м.

"Земельну ділянку придбали ще до початку повномасштабного російського вторгнення і зараз вирішили розморозити цей проєкт", - сказав Зінченко.

Також триває пошук земельної ділянки або складів під Києвом недалеко від об'єкта в Броварах.

Загалом, за його словами, інвестиції в розвиток логістичного напряму наступного року становитимуть від 1 до 1,3 млрд грн.

ТОВ "РУШ", що управляє мережею EVA, засноване 2002 року. Має 52 власні торговельні марки (ВТМ), які представлені товарами для дому, парфумерією, косметикою, біжутерією, засобами особистої гігієни, аксесуарами, білизною та дитячими товарами. Частка продажу ВТМ у натуральному вимірі 2022 року становила 30,6%. Штат співробітників компанії становить близько 13,4 тис. осіб.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Соціальні інвестиції Американсько-Українським інвестфондом відновлення не передбачаються

Профільний комітет рекомендував Раді прийняти за основу зміни до бюджетного кодексу для реалізації угоди з США

Україна надала США попередню інформацію щодо інвестпроєктів для Фонду відбудови, але перемовин ще не було, – Свириденко

Верховна Рада розгляне угоду про створення інвестиційного фонду відбудови

Prada збільшив виручку на 13%

Делеверидж українських компаній за три останні роки перевищив прямі іноземні інвестиції втричі - експерт

ЄК виділяє 910 млн євро на посилення оборонних можливостей ЄС

Єврокомісія інвестує EUR910 млн в Європейський оборонний фонд, до якого вперше будуть залучені українські оборонні підприємства

ДТЕК ВДЕ просить змінити документи за євробондами через плани побудови в Україні до 500 МВт систем зберігання енергії

МХП у 2024р інвестував $40,9 млн у купівлю 4 компаній в Україні, Хорватії, Саудівській Аравії та Британії

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА