Інтерфакс-Україна
18:29 15.04.2025

Підприємець пояснив, як український метал може конкурувати на світовому ринку

1 хв читати
Підприємець пояснив, як український метал може конкурувати на світовому ринку

Попри війну, українська металургія не втратила здатності боротися за місце на глобальних ринках — і навіть отримала шанс для оновлення. Про це заявив генеральний директор компанії VARTIS Роман Анзін в інтервʼю, присвяченому викликам і можливостям галузі.

На його думку, основними конкурентами України є Китай та Індія — країни з надпотужним виробництвом, дешевими енергоресурсами та державною підтримкою. Вони формують надлишкову пропозицію та демпінгують, чим знижують ціни у світі. Але в таких умовах українські виробники можуть знаходити свої ніші.

"Наша перевага — у швидкості постачання, зручності логістики, гнучкості та якості. Ми повинні пропонувати не просто метал, а рішення, які закривають потреби клієнтів", — зазначає Анзін.

Йдеться про конструкції, готові до монтажу, металопродукцію з додатковими покриттями, вироби з високою доданою вартістю. Це дозволяє не тільки збільшити доходи, але й створити довгострокову присутність на ринку, яка не залежить від короткочасних цінових коливань.

Роман Анзін — генеральний директор компанії VARTIS, понад 10 років досвіду корпоративного управління.  VARTIS — український оператор ринку металопрокату, провідний український металотрейдер.

 

ОСТАННЄ

До уваги передплатників агентства "Інтерфакс-Україна"

Schneider Charge Pro запускає спрощений процес зарядки для прискорення впровадження електромобілей

Інвестиції в ОВДП: клієнти ОТП БАНК придбали цінні папери на 2,8 млрд грн

В Білій Церкві відбувся міжнародний форум "Industrial Evolution: Виробництво вмикає економіку"

Фішингові QR-коди в громадських місцях: кіберполіція застерігає від шахраїв

ПУМБ посів 2 місце у рейтингу найбільших платників податків серед приватних банків за версією видання NV.ua

Кредитний портфель МСБ ТАСКОМБАНКУ перевищив 3 млрд грн: підтримуємо бізнес, що тримає економіку країни

Великодні традиції для нового покоління: майстер-клас від Moneyveo для дитячого будинку

Міжнародне визнання якості: виробник "Моршинської" пройшов аудит за глобальним стандартом FSSC 22000 без жодного зауваження

Епіцентр запустив “пухнастий” стікер-пак для спілкування з клієнтами

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА