Інтерфакс-Україна
14:01 09.06.2025

PSS by Logics7 передає естафету бренду L7 Simulators

2 хв читати
PSS by Logics7 передає естафету бренду L7 Simulators

Власник компанії Лоджікс 7 Україна Ігор Бєлов завершив угоду з передання прав на виробництво бойових симуляторів та пов’язаного програмного забезпечення групі компаній Л7. Процес підготовки та юридичного оформлення угоди тривав понад пів року й охоплював передачу прав на ліцензії, сертифікати та інтелектуальну власність.

Відтепер офіційним виробником симуляторів бойової підготовки стає одна з компаній групи — Л7 Індастрі. Продукція буде випускатися під новим брендом L7 Simulators, який приходить на зміну добре відомому ринку бренду PSS by Logics7.

"Ми шукали покупця, який розділяє наші цінності, нашу місію і прагне масштабувати бізнес задля спільної мети – перемоги України. Я залишаюся стратегічним радником компанії з розвитку інновацій та продуктів. Моє покликання — створювати й розвивати, бути ідейним натхненником і новатором. Я знайшов себе саме в цій ролі", — прокоментував Ігор Бєлов.

Новим генеральним директором групи компаній Л7 призначено Олену Душину, яка до цього займалася побудовою та впровадженням бізнес-процесів у компанії Лоджікс 7 Україна. Таке стратегічне рішення ухвалили нові власники з огляду на її багаторічний досвід у розвитку бізнесів, побудові ефективних організаційних структур, а також здатність бути сильним лідером, що надихає команду, об’єднує її довкола спільної мети та забезпечує злагоджену і продуктивну взаємодію між усіма підрозділами.

У компанії підкреслюють, що якість, функціональність та інноваційність симуляторів залишаться незмінними, як і повна спадковість попереднього бренду. Це важливо для користувачів, які вже проходили навчання на цих системах і високо оцінили їхню ефективність. В умовах війни нові власники свідомо утримуються від суттєвих змін у позиціонуванні бренду, зосереджуючи увагу на результатах навчання, швидкості впровадження технологій та розширенні доступу до бойової підготовки.

Команда програмістів, підрозділ R&D та виробництво залишаються без змін і продовжать роботу в повному складі вже під новим брендом. Нова компанія також успадковує соціальну функцію — безкоштовну підготовку військових у власному шоурумі та виїзні навчання інструкторами на передовій.

 

ОСТАННЄ

Понад 1500 українців взяли участь у благодійному забігу на підтримку ветеранів, які втратили кінцівки

Ракетна атака на Луцьк: стали відомі наслідки російського обстрілу

Державний банк та Новояворівська міська рада підписали меморандум про співпрацю

Віталій Кличко відвідав захід на підтримку ветеранів "Сильні разом" та вручив відзнаки

Вірмени, які тримають небо над Україною

"Метінвест", незважаючи на війну, залишається одним із найбільших платників податків та донором ЗСУ - СЕО

Ірина Міхальова, СМО Alliance Novobud, взяла участь у двох дискусіях Українського будівельного конгресу

Виживання замість розвитку: 67% медіа відмовилися від проєктів і планів – опитування ІМІ

Форум “Хлібна індустрія - 2025”: доступна детальна програма

У 85% повнолітніх споживачів нікотиновмісних продуктів першим досвідом стало куріння сигарет

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА