ПУМБ отримав дві нагороди Fin.marketing 2025

29 серпня у Києві відбулася щорічна конференція Fin.marketing 2025 від UAFIC, де відзначають найкращі маркетингові здобутки у фінансовій сфері України.
Маркетинг ПУМБ здобув одразу дві престижні нагороди:
- за найкращий ребрендинг,
- за об’єднання ветеранських, гуманітарних і соціальних ініціатив в єдину екосистему банку.
В рамках конференції маркетинг-директорка ПУМБ Ксенія Сікорська представила keynote-доповідь: «Коли класичні правила комунікації не працюють, створюй власні. Кейс ПУМБ».
Ксенія розповіла про трансформацію сенсів комунікації банку під час війни та про те, як цінності, прозорість і людяність допомагають будувати довіру клієнтів у часи постійної турбулентності. Вона відзначила, що нагороди Fin.marketing 2025 — це результат командної роботи, яка дозволяє ПУМБ реалізовувати маркетинг зі змістом та формувати нові стандарти для українського банківського ринку.
Також під час урочистої частини заходу відбулося оголошення результатів рейтингу «ТОП-50 найвпливовіших жінок фінтеху» від UAFIC.
Цей рейтинг щорічно відзначає жінок, які демонструють лідерство, досягають значних корпоративних результатів та роблять вагомий внесок у розвиток фінтех-індустрії.
В рейтингу 2025 року найвпливовіших жінок фінтеху України увійшли відразу 3 представниці ПУМБ:
- Наталя Косенко, заступниця Голови правління ПУМБ;
- Ксенія Сікорська, директорка Департаменту маркетингу ПУМБ;
- Олена Рудик, директорка Департаменту по роботі з малим бізнесом.
Це визнання підтверджує високий професіоналізм і важливу роль топ-менеджерок ПУМБ у формуванні інноваційного майбутнього не тільки банку, а й усієї фінансової галузі України.