Інтерфакс-Україна
20:32 06.10.2025

Цифровий асистент Help-bot від Епіцентру отримав новий функціонал

2 хв читати
Цифровий асистент Help-bot від Епіцентру отримав новий функціонал

Компанія Епіцентр оновила функціонал власного цифрового помічника в telegram та viber.

Епіцентр Help-bot - це асистент-помічник від Епіцентру, що працює через telegram чи viber. Він допомагає клієнтам компанії керувати своїми онлайн-замовленнями, знаходити товар, його ціну та характеристики, спілкуватись із службою підтримки, отримувати персональні пропозиції та використовувати інші корисні сервіси.

Нещодавно компанія завершила роботу над оновленням Епіцентр Help-bot, реалізувавши в ньому низку нових функцій. Зокрема, в асистенті з’явились можливості об'єднання, зміни адреси доставки та способу отримання онлайн-замовлень. Також в Епіцентр Help-bot був доданий сервіс покупок голосом, новий сканер товару, поліпшена деталізація статусу замовлень та проведено редизайн User Experience бота у месенджері Viber.

“Завдяки зручному та зрозумілому функціоналу цей цифровий помічник швидко набув популярності серед наших клієнтів. Зараз вже 1,2 млн користувачів підписані та користуються сервісом Епіцентр Help-bot у viber та telegram. При цьому наші покупці постійно надають зворотний зв’язок, що допомагає нам доопрацьовувати асистента, додаючи нові функції та цифрові сервіси”, - зазначив директор департаменту онлайн-продажів та клієнтського сервісу Епіцентр Юрій Кудлик.

Зараз серед найбільш популярних сервісів в Епіцентр Help-bot залишаються:

  • Перегляд статусу онлайн-замовлення - 3,5 млн. взаємодій клієнтів з сервісом
  • Картка Вигода - понад 1 млн. взаємодій клієнтів з сервісом
  • Електронна черга - понад 500 тис. разів клієнти зареєстрували своє онлайн-замовлення в електронній черзі центрів видачі онлайн-замовлень

Водночас, з моменту виходу Епіцентр Help-bot з бета-версії у продукті з’явились такі функції, як зміна дати та часу доставки, редагування товарів та повернення коштів по онлайн-замовленням, електронні чеки, персональні рекомендації, профіль клієнта, історія звернень у підтримку, пошук вакансій в Епіцентрі та багато інших.

Навесні цього року в Епіцентр Help-bot також з’явився набір Telegram-стікерів під назвою "Пухнасті помічники". Створення цього стікер-паку стало продовженням проєкту “Пухнасті консультанти”, в рамках якого компанія реалізувала систему віртуального консультування, а в торгових центрах з’явились ростові фігури домашніх тварин мобілізованих працівників.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

KSG Agro розпочав новий етап програми працевлаштування ВПО на свинокомплексі на Дніпропетровщині

Агрохолдинг KSG Agro сплатив 88,2 млн. грн податків та зборів

Жіноче лідерство у диджиталі: приєднуйся до Women in Tech 2025 навіть після старту

UKRNAFTA підтримує українців у період відключень світла, розгорнувши 360 «пунктів незламності»

Тиск на ключовий підрозділ КМДА під час війни може паралізувати Київ - керівник Департаменту муніципальної безпеки

Вперше в Україні: Київський міжнародний університет — майданчик для світового діалогу про біоетику

Ми знаємо, де є 300 мільярдів на армію – заява фракції "Європейська Солідарність"

ТРК "Проспект" запускає проєкт "Світло серед нас" про силу відновлення військових і цивільних

У Києві на території UNIT.City відбудеться PR-марафон «У дзеркалі реальності»

Американська торговельна палата закликає Уряд України продовжити перехідні періоди для імплементації технічних регламентів REACH та CLP

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА