Інтерфакс-Україна
14:31 08.10.2025

Ірина Міхальова взяла участь у дискусійній панелі ЛУН Conference

1 хв читати
Ірина Міхальова взяла участь у дискусійній панелі ЛУН Conference

7 жовтня у Києві, у КВЦ «Парковий», відбулася ЛУН Conference — ключова подія року для професіоналів українського ринку нерухомості.

У межах конференції пройшла дискусійна панель «Співпраця девелоперів та агенцій нерухомості в продажах житла: потреби покупця та ефективна взаємодія», у якій взяла участь CMO компанії Alliance Novobud Ірина Міхальова.  

Разом із колегами з провідних девелоперських та рієлторських компаній Ірина обговорила актуальні питання взаємодії між агентствами нерухомості та відділами продажів девелоперів.

Серед ключових тем панелі — пошук ефективних моделей співпраці, шляхи уникнення конфліктів щодо клієнтів, створення синергії між рієлторами та внутрішніми командами продажів, а також роль «первинки» у структурі продажів агентств.

«Сьогодні ринок потребує партнерства, заснованого на довірі та спільних інтересах. І девелопери, і агентства нерухомості мають працювати як одна команда, адже наша мета — забезпечити покупцю якісний продукт та бездоганний сервіс. Особливо зараз важливо шукати нові шляхи взаємодії, об’єднувати зусилля, ділитися аналітикою та досвідом. Лише так ми зможемо підвищити ефективність ринку й створити новий стандарт співпраці у сфері продажів» — зазначила Ірина Міхальова, CMO Alliance Novobud.

Участь Alliance Novobud у таких професійних подіях — це не лише можливість обмінятися досвідом, а й ще один крок до формування сучасної, відкритої екосистеми ринку нерухомості в Україні.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Лондонська школа економіки запускає програму «Освіта для перемоги»: як на неї податись

Шостий центр ментального здоров’я мережі ПОВЕРНЕННЯ відкрили в Хмельницькому

ІМВ КНУ об’єднав студентів 46 вишів на конкурс есе про українську дипломатію

Бійці 3 армійського корпусу розповіли, як використовують зарядні станцій від "Української команди": "для роботи дронів та зв'язку"

Хід на прорив: як український бізнес вчиться стратегувати у невизначеності

Військові заощадили понад 1,1 млн грн завдяки програмі Армія+ на АЗК під ТМ Parallel

Заява "УДАРу Віталія Кличка": Замість 3000 км популізму треба готувати Україну до складної зими

У Києві вручили національну премію "Скарб нації"

ОТП БАНК демонструє приріст кредитного портфеля у 2025 році - Володимир Мудрий

UCSC MRKTNG AWARDS: відкрито продаж квитків на першу українську маркетинг-премію для ТРЦ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА