14:55
03.05.2017
В 2017 году почти 110 тысяч потребителей газа воспользовались бесплатными сервисами ПАО "Днепрогаз"
(подается на языке оригинала)
За перший квартал 2017 року оператори контакт-центру опрацювали майже 110 тис. звернень від клієнтів компанії, з яких 3,6 тис. надійшли через "особистий кабінет" на сайті 104.ua. Найчастіше вони стосувалися передачі показань лічильників, які згідно із законодавством споживачів повинні передавати щомісяця із 1 по 5-те число.
Спеціалісти контакт-центру ПАТ "Дніпрогаз" опрацьовують дзвінки та звернення мешканців Дніпра та Дніпропетровського району, а це майже 400 тисяч споживачів. Як показує практика, понад 70% від усіх звернень стосуються передачі показань лічильників газу. Так, впродовж трьох місяців 2017 року клієнти компанії надали до контакт-центру 77,5 тисяч показань.
На сьогодні одним із найпопулярніших способів передачі показань лічильника є СМС-повідомлення на короткий номер 7104. З початку року цією послугою скористалися майже 26 тисяч споживачів ПАТ "Дніпрогаз". Окрім цього, ще 7,3 тис. клієнтів компанії повідомили дані приладів через голосове меню IVR, яке також дозволяє отримати актуальну інформацію щодо газопостачання, не чекаючи на з’єднання з оператором. Натомість 2,2 тис. клієнтів компанії скористалися можливістю відправки показань на електронну пошту [email protected].
"Компанія продовжує розширювати спектр додаткових сервісів для споживачів газу, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко. – Нещодавно наші клієнти отримали можливість користуватися ще однією послугою. Відтепер з допомого короткого номера 7104 вони можуть ще й оперативно дізнатись про поточний баланс за своїм особовим рахунком".
Для цього споживачам необхідно надіслати СМС–повідомлення за наступним алгоритмом: спочатку написати слово "Баланс", потім внести номер особового рахунку (складається з 10 цифр), далі - через ОДИН пробіл внести показання лічильника газу (до 5 цифр). Після відправки СМС-повідомлення споживач отримає автоматичну відповідь з поточним балансом.
Нагадаємо, найбільша кількість звернень до газової компанії припадає на 1-5 число кожного місяця, коли настає період передачі показань лічильників. Тому для передачі даних приладів компанія рекомендує використовувати найшвидший спосіб – "Особистий кабінет" на сайті 104.ua.
Додамо, що терміни передачі показань приладів обліку до газової компанії затверджені Кодексом газорозподільних систем. У Кодексі зазначено, що побутовий споживач зобов'язаний щомісяця станом на 1 число місяця знімати фактичні показання лічильника та до 5 числа включно надавати їх у ПАТ "Дніпрогаз" для здійснення коректних нарахувань за фактично спожите блакитне паливо.
Довідка:
ПАТ "Дніпрогаз" забезпечує природним газом місто Дніпро та Дніпропетровський район. Система газопостачання Дніпра – це близько 5,5 тисяч км розподільних газопроводів. Щорічно підприємство транспортує близько 800 млн. кубометрів газу для 400 тисяч побутових споживачів, 3,7 тисяч промислових підприємств та інших суб'єктів господарювання. Серед найбільших клієнтів такі підприємства, як Придніпровська ТЕЦ, Євраз - ДМЗ ім. Петровського, Дніпропетровський трубний завод, Дніпропетровський завод прокатних валків та інші. ПАТ "Дніпрогаз" є одним з найбільших роботодавців міста. Штат підприємства налічує близько 1500 чоловік.