Интерфакс-Украина
14:47 18.06.2018

"Галичина" выпустила авторский карпатский йогурт по уникальной рецептуре

2 мин читать

(подается на языке оригинала)

Молочна компанія "Галичина" розширила лінійку смаків йогуртно-кефірної продукції та оновила дизайн. У межах ребрендингу випустили новинку – карпатський йогурт, виготовлений за особливою технологією і рецептурою.   

Новий логотип та стиль "Галичини" краще передає цінності й стратегію та подобається молодому споживачеві, зазначають представники компанії.

"Покупець побачить на упаковці слоган "З чистих Карпат", що означає звідки ми походимо територіально і яку ідею несемо. Адже Галичина – це територія чистих Карпат. Основний наш меседж – "Чиста краса" доносить ідею того, що "Галичина" не лише чистий продукт, як чисте повітря та чиста природа, а й чисті думки та чиста душа. Це Ти, який Ти є - чистий в цілому образі", - пояснює Оксана Андрушків, директор з маркетингу молочної компанії "Галичина". 

Разом з візуальним оновленням ТМ "Галичина" розширила й асортимент продукції: вперше на ринку з’явиться йогурт без цукру на основі поєднання заквасок.

"Ми не просто змінили бренд, дизайн, ми створили новий карпатський йогурт, питний та густий – чистий кисломолочний продукт. Завдяки розробленій рецептурі наших технологів він має ніжну сметанкову нотку, без гостроти, без кислинки, його можна додавати до фруктів, ягід і в салати, –  розповідає Оксана Андрушків. – Легкий сметанковий смак забезпечує суміш заквасок, які потрібно вносити в молоко в особливій послідовності і при певному температурному режимі". 

Також вся лінійка йогуртів доповнена новими фруктовими смаками та містить менше цукру. Нові смаки матиме і кефір, але ця новинка з’явиться на полицях згодом.

"Для покращення смаку ми збільшили кількість фруктового наповнювача та зменшили відсоток цукру. Також для здорового харчування необхідні молочні жири у розумних межах, тому наші йогурти не знежирені, а мають 2.2% молочного жиру, що підкреслює молочний смак та додає поживності, – зазначає Оксана Андрушків. – Якщо говорити про кефірну категорію, то вона буде також доповнена різними новинками. Кефір споживає в першу чергу молодь для правильного, здорового харчування, щоб тримати себе в хорошій формі. Тому ми думаємо про розширення цієї лінійки, але не забуваємо і про лінійку наших густих йогуртів. Сьогодні вони трендові, зручні для використання "на ходу", в офісі як перекус".

Як зазначають представники "Галичини", попри оновлення торгової марки традиційні фруктові смаки, до яких звикли споживачі, залишаються.              

ПОСЛЕДНЕЕ

Порошенко на встрече с евродепутатами ЕНП: мы должны вместе остановить Путина

Благотворительный показ Ukrainian Fashion Week собрал средства на реабилитацию военных

В Буковеле прошли всеукраинские соревнования ветеранов "Strong Spirits Games"

В Киевсовете обратятся к президенту об увольнении главы Деснянской РГА Бахматова, который избил женщину

Президента Украины призывают присвоить Андрею Парубию звание Герой Украины – петиция

Киевская ТПП и посольство Египта договорились о поддержке украинского бизнеса в Африке

11 миллиардов гривен налогов заплатила группа ОККО за первое полугодие-2025

Совместное заявление компаний "Артериум" и "Киевмедпрепарат"

Киев готовится к празднованию Дня рождения Андреевского спуска: фестиваль искусства, музыки и поэзии состоится 6-7 сентября

Официальное заявление партии "Европейская Солидарность" в связи с циничным, подлым убийством нашего друга и коллеги Андрея Парубия

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА