ООО "Анвитрейд": Письмо министру инфраструктуры Украины В.Омеляну и и.о. председателя правления ПАТ "Укрзализныця"Е.Кравцову
(подается на языке оригинала)
Шановні панове!
ТОВ "Анвітрейд" є одним з найбільших замовників послуг залізничних перевезень дизельного палива в Україні. Також, ТОВ "Анвітрейд" є надійним постачальником дизельного палива для потреб "Укрзалізниці", і жодного разу не порушив умови співробітництва.
Звертаємось до Вас з проханням сприяти змінам в Правила пломбування вагоно-цистерн для перевезення дизельного палива металевими запірно-пломбувальними пристроями (ЗПП).
Вважаємо за необхідне додати в Правила пломбування офіційну можливість пломбувати металевими ЗПП Укрзалізниці, або власними пломбами підприємств, із занесенням в супровідну документацію, нижніх зливних люків вагоно-цистерн, та інших місць можливого несанкціонованого відбору вантажів. Наразі, пломбуванню ЗПП УЗ підлягають лише верхні наливні люки.
Зміни не потягнуть за собою жодних витрат ПАТ "Укрзалізниця", а навпаки приведуть до додаткових фінансових надходжень до бюджету Укрзалізниці, від підприємств, яки готові оплачувати додаткові пломби.
На даний момент, через юридичну неможливість опломбувати нижні люки вагоно-цистерн, українські підприємства втрачають сотні мільйонів гривень кожен рік. Максимальний розмір втрати лише з однієї цистерни, який ми зафіксували сягнув 10.507 кг дизельного палива. Середній мінімум системних втрат від 300 кг до 450 кг дизельного палива з однієї цистерни. Середній максимум втрат – від 2 до 3 тон з цистерни. Лише з однієї залізничній станції Новоград-Волинський І, Південно-Західної залізниці в 2017 році було відвантажено 17.150 вагоно-цистерн, а за 8 місяців цього року 10.782 вагоно-цистерн. Ціна палива на сьогодні – 25 гривень/літр. Мінімальні втрати підприємств від крадіжок у 2017 році – 171.500.000 грн., за 8 місяців 2018 – вже 107.820.000 грн. Наголошую – це мінімальні втрати із розрахунку лише 400л. з однієї цистерни.
Ми знаємо що було вже декілька спроб навести лад у даному напрямку. Проте, знаючи ваше бажання здійснити реальні правильні зміни (завдяки вам було введено формульне ціноутворення при закупівлях палива) просимо докласти максимум зусиль для зупинення крадіжок в великих розмірах на залізниці.
Офіційна можливість пломбувати нижні люки вагоно-цистерн – термінова необхідність для негайного припинення, та унеможливлення у майбутньому крадіжок дизельного палива під час перевезення.
Директор П.П.Белз
Контакти для ЗМІ: +38 (044) 333 33 14, [email protected]