Інтерфакс-Україна
15:39 28.12.2021

Олег Винник став обличчям бренду SWEET.TV

2 хв читати
Олег Винник став обличчям бренду SWEET.TV

Улюблений співак мільйонів українців і українок — Олег Винник — став обличчям національного онлайн-кінотеатру SWEET.TV.

Олег Винник став обличчям національного онлайн-кінотеатру SWEET.TV. Співпраця розпочалася зі спецоперації «Легке підключення»: рекламні білборди та ролики з'явилися по всій Україні, на ТБ і радіо.

«SWEET.TV та Олег Винник прагнуть змінити життя українців. Ми хочемо, щоб у кожній домівці було якісне телебачення та легальний доступ до кіно та мультиків. Це наша спільна мета та ми будемо йти до неї разом!», — каже Олександр Резунов, директор SWEET.TV.

У ролику артист приходить до звичайної української родини з дуже важливою метою: показати, що підключити SWEET.TV дуже легко та робить це власними руками за лічені секунди.

«Я родом із невеличкого села на Черкащині та добре пам’ятаю всі недоліки аналогового мовлення. Через це розумію, як важливо, щоб по всій Україні було якісне телебачення. Адже воно є вагомим джерелом нашого культурного збагачення. Саме тому я підтримав національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV», — каже Олег Винник.

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV надає своїм абонентам доступ до 260+ телеканалів і 10 000+ фільмів, мультфільмів і серіалів. Якість зображення — найвища, зокрема HD та 4K. Також, абоненти SWEET.TV можуть буквально керувати прямим ефіром ТБ: ставити на паузу, перемотувати та дивитися передачі в записі до 14 діб.

Ці та інші функції Олег Винник допомагає легко підключити всім українцям.

Рекламний ролик

ОСТАННЄ

Віталій Кличко відвідав захід на підтримку ветеранів "Сильні разом" та вручив відзнаки

Вірмени, які тримають небо над Україною

"Метінвест", незважаючи на війну, залишається одним із найбільших платників податків та донором ЗСУ - СЕО

Ірина Міхальова, СМО Alliance Novobud, взяла участь у двох дискусіях Українського будівельного конгресу

Виживання замість розвитку: 67% медіа відмовилися від проєктів і планів – опитування ІМІ

Форум “Хлібна індустрія - 2025”: доступна детальна програма

У 85% повнолітніх споживачів нікотиновмісних продуктів першим досвідом стало куріння сигарет

Епіцентр відтворив видатні вітражі Маріуполя на поштоматах по всій Україні

ТРЦ "РайON" встановив рекорд України: ком’юніті створило найбільше панно з кубиків Рубіка

Санофі, Академія Добробут та клініка «Добробут» оголошують про стратегічне партнерство у сфері охорони здоров’я України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА