Пресс-релизы

Украинский бренд VODA .UA поделился секретами успеха

Джерельна вода з найвищого гірського родовища в Україні – перспективна ідея для розвитку бізнесу. VODA UA започаткувала пакування води private label, чим відкрила необмежені можливості для розвитку вашого бізнесу. З унікальною сировиною ви можете реалізувати найсміливіші бізнес-проекти. Кого може зацікавити ця ідея: ●власників мереж магазинів (національних, регіональних) ●власників ресторанів або мереж закладів харчування ●підприємців, які мають можливість постачати якісну карпатську воду під власним брендом в HoReCa або Retail. Ви отримуєте шанс протестувати свою ідею, маючи першокласний продукт, без зайвих витрат та інвестицій у виробництво та обладнання. Пропонуючи споживачам дійсно якісний продукт, ви як власник бізнесу демонструєте вашу життєву позицію щодо екологічності і здорового способу життя. Якісна вода власної торгової марки – цікава пропозиція для розвитку, адже наш продукт щоденно супроводжує кожну людину. Виробник прагне забезпечити якомога більше українських споживачів природною водою. А рішення з рrivate label дає можливості розширювати коло партнерів. Це взаємовигідна пропозиція для обох сторін, такий собі win-win, коли виробник води має можливість розширювати коло споживачів, а партнери при відносно невеликих капіталовкладеннях – започаткувати власну торгову марку і запропонувати своїм клієнтам якісний продукт. Чому продукція заслуговує на те, щоб представляти вашу торгову марку? Під брендом VODA UA працює група українських компаній, які видобувають джерельну високогірну карпатську воду з унікального Мізунського родовища в Карпатах на висоті 1040 метрів над рівнем моря. Розлив води здійснюють на місці добування, що гарантує збереження її корисних властивостей. Вода з найвищого карпатського джерела відповідає всім стандартам якості та є досконалою від природи. Вона кардинально відрізняється від звичайної питної води, що проходить глибоке очищення. Зазвичай у процесі очищення вода втрачає і всі свої корисні речовини, тому потім її штучно мінералізують. Проте така вода не несе великої користі для організму людини. Найкращою вважається вода природного походження. Вона позитивно впливає на організм і навіть має цілющі властивості. Природна вода з карпатських джерел має ідеально збалансований хімічний склад, із комплексом мікро- та макро- елементів, необхідних нашому організму. Воду беруть з родовища на високогір’ї Карпат та розливають прямо з точок водозабору. Джерело знаходиться високо в горах, де на відстань у сотні кілометрів немає будь-яких джерел промислового забруднення. Розливають воду на сучасному виробництві, сертифікованому за системою менеджменту в сфері безпеки продовольства та харчової продукції ISO 22000:2005. Розлив води на місці її видобутку дозволяє зберегти її природні властивості та унікальний склад. ➢не містить консервантів та антибіотиків ➢не підлягає хімічній та фізичній корекції ➢має ідеальний показник кислотності (7,4-7,6 рН) ➢ступінь мінералізації наближений до складу внутрішньоклітинної рідини в організмі людини. Завдяки таким характеристикам вода ідеально підходить для щоденного споживання дорослим і дітям. Екологічність пакування. Компанія видобуває та розливає еталонну карпатську столову і мінеральну воду під торговими марками VODA UA, «Карпатська Джерельна Високогірна» і «Горянка лікувальна». Завдяки природним якостям і оригінальній упаковці це перший український бренд питної води, що продається навіть у Кувейті. Бренд відрізняється не лише своїми природними властивостями і мінеральним складом, а й пакуванням, він першим перейшов на екологічну упаковку води в картоні в форматі 2л та 0,33л. Природна карпатська вода від VODA UA private label – стильний та екологічний спосіб заявити світу про власну торгову марку.

Реклама
Реклама

ЕЩЕ ПО ТЕМЕ

ПОСЛЕДНЕЕ