Інтерфакс-Україна
10:02 28.08.2023

Вчетверте поспіль Smart-телевізори KIVI — «Вибір року» серед українських споживачів

2 хв читати

Міжнародна компанія українського походження KIVI отримала вже четверту медаль-відзнаку «Вибір року» в Україні в категорії «Телевізор року економ-класу». З 2019 року компанія підтверджує свою першість в сегменті, залишаючись однією з найулюбленіших торгових марок українців.

Керуюча проєктом «Вибір року» в Україні Олена Грабельнікова говорить: «Не вперше маємо за честь вітати KIVI в числі переможців «Вибір року» в Україні. Телевізори середнього сегменту — складна і конкурентна ніша, в якій споживач залишається прискіпливим, уважним, але вдячним за виважену цінову політику та інновації. KIVI вдається поєднувати ці два важливих критерії. Безумовно, справляє враження і чітка та скоординована представленість у найбільших мережах і маркетплейсах  Comfy, Фокстрот, Ельдорадо, Епіцентр, Алло, Кібернетика, Розетка, MOYO, Технотоп, Техномаркет, де клієнт може прицільно оцінити переваги телевізорів».

Споживачі обирають KIVI тому, що бренд пропонує якісні Smart-телевізори, які здатні конкурувати з моделями А-класу, але по ціні на 10-15% нижче за аналоги світових брендів.  Телевізори KIVI виробляються на потужностях найбільшого в світі контрактного виробника — компанії MTC, а всі комплектуючі створені на заводах Китаю, Японії, Тайваню, визнаних у світі виробників. Бренд – один із небагатьох у своєму сегменті, хто випускає пристрої в білому кольорі, що значно розширює їхній дизайн-потенціал.

General Manager KIVI в Україні та Молдові Валерій Лебідь зазначає: «KIVI — компанія, яка йде вперед попри все: непростий 2022-ий рік змусив нас пришвидшити свій розвиток — і вийти на європейський ринок. Сьогодні телевізори KIVI продаються в понад 10 країнах Європи у більш ніж 40 ритейлерських мережах, а також входять у топ-2 України за результатами продажів минулого року».

Про медаль-відзнаку «Вибір року»

Результати «Вибір року» в Україні засновані на всеукраїнському маркетинговому  дослідженні споживчих уподобань, виконаному Ipsos Ukraine за ініціативи «Вибір року», думці професійного журі та експертів рекламного ринку. Найбільший вплив, а це понад 40%, на визначення першості торгової марки, послуги або компанії у номінації має споживач. Методика визначення товарів та послуг кращих торгових марок на ринку включає комплексну оцінку позиції товару, послуги та компанії та створена компанією Fеstivals International (США).

Про KIVI

KIVI — міжнародна компанія, заснована в 2016 році, європейський офіс якої розташовано в Будапешті. Основний бізнес — розробка та виробництво Smart-телевізорів  з дистрибуцією продукції в Європу та Азію. Відділ Research & Development знаходиться в Україні та Китаї.

Виробництво KIVI здійснюється на потужностях найбільшого в світі контрактного виробника MTC (Шеньчжень, Китай) і відповідає міжнародним вимогам якості. KIVI використовує комплектуючі провідних виробників Китаю, Японії, Тайваню, Південної Кореї.

На сьогодні продано понад 1,5 мільйона пристроїв.

KIVI є сертифікованим партнером Google і Netflix.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Ірина Міхальова — серед кращих топменеджерів України за версією журналу Фокус

Новий автобусний термінал компанії "KLR Bus" отримав міжнародну сертифікацію

Алжир пропонує українським студентам безкоштовне навчання в кращих вузах країни англійською та французькою мовами

Американська торговельна палата закликає Уряд та народних депутатів не допустити повернення експортного мита для олійних культур

Brave CFO Gathering 2025: сміливість діяти

Родина Порошенків допоможе створити сучасний реабілітаційний центр на Вінниччині

"Метінвест" за 5 років спрямував на університет "Метінвест Політехніка" 513 млн грн

У Києві створено Сквер пам'яті на честь журналістів, які загинули під час повномасштабної війни

"Українські вертольоти" заявляють про інформаційну атаку

Укрексімбанк надав кредит Костопільському заводу скловиробів EUR3,2 млн для придбання "Хмельпива"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА