Інтерфакс-Україна
17:07 05.12.2023

Auchan Україна отримала перемогу в номінації “Економний кошик року” премії “Вибір країни”

2 хв читати

Аналітичний центр “Вибір країни” провів ексклюзивне дослідження маркетів з найдешевшим споживчим кошиком і в номінації “Економний кошик року” перемогу отримала компанія Auchan Україна. Визначення було проведено серед категорій товарів, які закривають базові потреби кожного українця у харчуванні, гігієні та прибиранні.

«Економний кошик року» являє собою набір із 51 виду товарів у 6 категоріях, відібраний шляхом дослідження серед споживачів. Під час порівняння обиралися найдешевші товарні позиції кожного виду, представлені в магазинах роздрібної торгівлі. Дані про ціни на товари були взяті з офіційних інтернет-магазинів мереж, а за їх відсутності з ресурсу zakaz.ua.

Для аналізу експерти Аналітичного центру «Вибір Країни» обрали 12 найбільших торговельних мереж України. Здійснивши експертне дослідження та провівши загальний рейтинг, розрахований як сума всіх цін на товари з набору «Економний кошик року» переможцем визнана компанія Auchan Україна, посівши перше місце з найнижчим чеком на обраний набір товарів.

“Auchan Україна - це французький рітейлер, представлений на національному ринку 15 років. З початку повномасштабного вторгнення абсолютним пріоритетом Auсhan Україна стала безпека українців. В першу чергу фізична безпека, тому серед іншого й рішення кожного разу зачиняти магазині під час тривог. Але також і безпека економічна, як бізнесу, так і клієнтів. Ми прийняти рішення захищати купівельну спроможність українців, зосередити всі зусилля на тому, щоби кожна українська родина мала можливість добре харчуватися, не відмовляючись від звичних продуктів через ріст цін в цей важкий час. Тому нам дуже важлива перемога саме у номінації “Економний кошик року”, адже він відображає нашу стратегію та є відзнакою успішної роботи усіх команд” - коментує Марта Труш Генеральний директор Auchan Україна.

Аналітичний центр відзначає, що Auchan Україна є соціально відповідальним бізнесом, має вагомі переваги на ринку у своїй сфері, широкий асортимент товарів, дотримується високих стандартів якості в роботі та заслуговує на довіру, що підкріплена експертним аналізом. 

“Аналітичний центр Вибір Країни захоплюється тим, як український бізнес проявляє себе сьогодні, і один із яскравих прикладів клієнтоорієнтованість – це Auchan Україна. «Економний кошик» – це унікальна пропозиція, що розроблена на основі дослідження потреб українців та дозволяє придбати в одному місці все необхідне за найнижчою ціною. Аналогів такій пропозиції на ринку не має, що підтверджено нашим дослідженням цін на товари, які закривають базові потреби, у 12 мережах маркетів в Україні. Auchan Україна – взірець сфери та того, як бізнес працює задля добробуту українців”, - Лірник Руслан, генеральний директор Аналітичного центру «Вибір Країни» 

ОСТАННЄ

Що потрібно для захисту гуманітарних працівників та волонтерів? “Розпаковуємо” мінімальний пакет обов’язку турботи (Duty of Care) для гуманітарного сектору України

Мадяр закликав приєднуватися до Сил Безпілотних Систем не тільки "тигрів", а й "ботанів": "Досить бігати – літай!"

Ті, хто не чекає кінця війни, щоб діяти: історія Армена Саргсяна

Як змінилася Україна за 10 років і що далі – про це говоритимуть на Форумі «Диригенти змін» у Києві

ПУМБ запустив першу в Україні програму вдячності донорам крові!

Schneider Electric Cup об’єднав найкращих електриків країни на професійному чемпіонаті

Українська народна премія: Moneyveo – сервіс кредитів онлайн 2025

IDS Ukraine за 9 місяців 2025 року сплатила до бюджету понад 900 млн грн

УЕБ застосувала санкції до порушників правил торгів необробленою деревиною

Із тилу на поле бою: Авіакомпанія "Українські вертольоти" передала на фронт РЕБи та інше обладнання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА