Интерфакс-Украина
15:34 28.12.2023

Екатерина Сахарнова о современных вызовах для бизнеса и маркетинга в условиях полномасштабного вторжения

3 мин читать
Екатерина Сахарнова о современных вызовах для бизнеса и маркетинга в условиях полномасштабного вторжения

(подается на языке оригинала)

Майже рік тому Катерина Сахарнова очолила напрямок маркетингу в AB InBev Efes Ukraine. У новому інтерв’ю для видання MMR вона розповіла про виклики, якими цей час відзначився для неї та компанії, а також поділилася власним поглядом на маркетинг в умовах повномасштабного вторгнення.

Протягом останніх двох років AB InBev Efes Ukraine зосередила максимум зусиль на підтримці працівників і допомозі українським громадам. Сьогодні компанія продовжує активно підтримувати соціальні й гуманітарні ініціативи в Україні. Важливим напрямком є впровадження інклюзивної корпоративної політики, включаючи допомогу співробітникам-ветеранам, які повертаються до роботи в команді.

На початку повномасштабного вторгнення броварні компанії вимушено зупинили виробництво, присутність компанії на українському ринку забезпечувалася завдяки імпортним брендам. Однак, як прояв солідарності з українцями, на 14 ключових світових ринках, зокрема у країнах Європи і Північної та Південної Америки, відбувся запуск пива "Чернігівське". Це дозволило заробити $5 млн, які були спрямовані на гуманітарну підтримку України та українців.

Попри те, що минулий рік був нелегким для українського бізнесу, компанії навчилися знаходити нові можливості для розвитку та адаптуватися до потреб часу.  Це, зокрема, і унікальний досвід AB InBev Efes Ukraine щодо відновлення позицій на українському ринку після запуску виробництва та трансформація маркетингової стратегії компанії відповідно до нових умов.

Наразі AB InBev Efes Ukraine має потенціал для подальшого розвитку в Україні, адже одна з трьох броварень компанії у Харкові досі не запустила виробництво з міркувань безпеки, а решта працюють на повну силу. Чимало улюблених українцями брендів уже повернулися на полиці магазинів, а цікаві новинки щодня знаходять своїх прихильників.

"У першу чергу, бізнес – це про стосунки з клієнтами, партнерами та споживачами. Ми фокусуємося на сталому розвитку, відбудові партнерських відносин. Першим кроком було відновлення дистрибуції, а другим – повернення наших брендів у голови та серця наших споживачів", – зауважила Катерина Сахарнова під час інтерв’ю.

Реалії сьогодення вимагають нових комунікаційних стратегій компаній, однак, за спостереженнями AB InBev Efes Ukraine, споживачі, як і раніше, хочуть бачити у комунікаціях загальнолюдські цінності.

Саме тому великий успіх мала кампанія "Таке, як ти" від бренду "Чернігівське", який пройшов власний складний шлях від втрат до відновлення. "Таке, як ти" – розповідь про те, що сьогодні бренд як ніколи близький до споживачів, які також не втрачають віри у найкраще, попри всі випробування.

Ще одним прикладом актуальної комунікації є нова зимова кампанія від Stella Artois, яка супроводжує цьогорічний запуск лімітованої святкової серії банок пива. Головний меседж кампанії полягає в тому, що найголовніший подарунок – це можливість бути поруч із рідними.

На думку Катерини Сахарнової, сучасний український ринок комунікацій є досить фаховим, тому наразі дуже цікаво спостерігати за маркетинговими кейсами та подіями в індустрії. Водночас найбільшу наснагу, як завжди, дають люди – споживачі, клієнти, партнери та колеги.

"Мене дуже надихають колеги – їхні історії подолання, оптимізм, життєствердність надихають і мотивують йти далі. Взагалі, люди  – це найцінніше в маркетингу, як і в житті – ось мій персональний інсайт року, що минає", – наголосила Катерина.

ПОСЛЕДНЕЕ

Забота с крыльями - как "Украинские вертолеты" поддерживают детей павших Героев

Санкции, оружие, единство: Петр Порошенко предлагает план действий против россии

Информационное агентство "Интерфакс-Украина" запустило украиноязычную версию информационного выпуска "Экономический мониторинг"

Михаил Поплавский: "Эра ИИ начинается в Университете культуры!"

Заявление фракции УДАР: Андрей Витренко заблокировал важные решения Киевсовета – он не должен возглавлять бюджетную комиссию

На сайте Киевсовета появилась петиция о снятии Андрея Витренко с должности главы бюджетной комиссии: из-за занятости срывает работу

Более 5 млрд грн налогов заплатила сеть ОККО в госбюджет за первый квартал этого года

О 17-м ежегодном Киевском форуме по безопасности "UA: объединимся снова, чтобы преодолеть мирового агрессора"

"Столичный стандарт качества": конкурс для лучших производителей Киева

УВКБ ООН передаст крупную партию гуманитарной помощи Министерству социальной политики для поддержки пострадавших от войны людей в Украине

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА