Інтерфакс-Україна
16:51 26.04.2025

"Vodafone Україна" запровадила "штучний інтелект" в call-центрі і в управлінні базовими станціями

1 хв читати
"Vodafone Україна" запровадила "штучний інтелект" в call-центрі і в управлінні базовими станціями

Другий за величиною оператор мобільного зв'язку в країні ПрАТ "ВФ Україна" ("Vodafone Україна") запровадив "штучний інтелект" в call-центрі і в управлінні базовими станціями, що дозволило збільшити ефективність, повідомила CEO компанії Ольга Устинова.

"Ми запровадили ("штучний інтелект") в контактному центрі, і зараз усі розмови сто відсотків прослуховує саме штучний інтелект, який дає потім аналітику, фідбек… Ми вже демонстрували на деяких майданчиках - у нас з'явилася "цифрова людина", яка навіть навчається. Ми хочемо, щоб в майбутньому вона обслуговувала наших клієнтів, щоб це взагалі було без людей", - розповіла Устинова на панельній дискусії на форумі "НадЛюди" організованому Forbes в п'ятницю в Києві.

За її словами, програмне забезпечення на основі "штучного інтелекту" дозволяє аналізувати роботу близько 15 тис. базових станцій компанії і управляти їх навантаженням. Це дозволяє економити близько 5% електроенергії, розповіла Устинова.

Також, за словами CEO "Vodafone Україна" застосування "штучного інтелекту" в роботі збільшує ефективність команд на 20% і скорочує час на виконання завдань.

Окрім того, програми "штучного інтелекту" дозволяють долати проблему дефіциту кадрів, зазначила Устинова.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В "Дії" стартувало голосування за представника України на "Дитячому Євробаченні-2025", фінал відбудеться 12 жовтня

Свириденко: розлучення онлайн в "Дії" ніяким чином не впливає на бажання людей розлучатися

"Нова пошта" попереджає про можливі затримки доставки у Києві та області після нічної атаки

Розлучення онлайн в "Дії" не буде стимулювати сам процес розірвання шлюбу - Федоров

Кількість завантажень застосунку коротких ШІ-відео Sora від OpenAI сягнула мільйона менш ніж за п'ять днів

Міністерства оборони України та Німеччини домовились про довгострокове партнерство у сфері цифровізації

TSMC у III кварталі збільшила виручку на 30%

Міжнародна компанія з українським корінням BHAG виходить на ринок України з цифровими рішеннями BEEDIGIT та factory.online

Рада має намір створити Кіберсили ЗСУ

Військові відтепер можуть залишати оцінки та відгуки на дрони у DOT-Chain Defence

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА