Інтерфакс-Україна
18:37 12.05.2025

"Укрпошта" запустила сервіс для повернення неотриманих посилок

1 хв читати
"Укрпошта" запустила сервіс для повернення неотриманих посилок

АТ "Укрпошта" запустила сервіс оформлення швидкого повернення посилок, які не отримали адресати, повідомила пресслужба компанії.

"Для клієнтів АТ "Укрпошта" став доступним новий сервіс оформлення швидкого повернення посилок, які не отримали адресати (…) Користувач може відправити посилку за одним тарифом, а отримати назад - за іншим, у разі потреби", - йдеться в повідомленні на сайті "Укрпошти" в понеділок.

Для зворотних відправлень пропонуються два тарифи на вибір: "Базовий" або "Пріоритетний". Посилки за тарифом "Пріоритетний" обробляються першочергово та доставляються в найкоротші терміни.

В "Укрпошті" зазначили, що скористатися послугою необхідно під час створення відправлення. Якщо відправник не обрав тариф, система автоматично застосує "Базовий", йдеться у повідомленні.

"Ми розуміємо, як важливо для клієнтів мати можливість швидко та без зайвого клопоту повернути товар. Саме тому запускаємо сервіс, який дозволить це зробити максимально просто і при цьому з найкращими тарифами в країні. Це особливо важливо для бізнесу, який прагне підвищити якість обслуговування та мінімізувати витрати на логістику без шкоди для клієнтського досвіду", - цитує пресслужба гендиректора "Укрпошти" Ігоря Смілянського.

Скористатись новою послугою "Укрпошти" можна в особистому кабінеті на сайті, у мобільному застосунку або у відділенні.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський підписав закон про підвищення стандартів мобільного інтернету та зв’язку

Тестування супутникового зв'язку Starlink Direct to Cell відкрито усім абонентам "Київстар" в Україні

Кабмін з січня 2026р. передав МПІУ, Укрінформ і Центр страткомунікацій від Мінкультури до Держкомтелерадіо

"Vodafone Україна" на тендері з викупу євробондів на $10,8 млн отримав заявки на $127,14 млн

Британія, США та Австралія ввели кіберсанкції проти трьох російських провайдерів, а також чотирьох пов’язаних фізосіб

"Епіцентр" планує у 2026 р. задовольняти до 70% запитів клієнтів за допомогою ШІ

СЕО "Київстар" радить клієнтам подбати про резервне живлення роутерів через масові відключення

Національна платформа CISO Campus планує підготувати в перший рік роботи до 900 фахівців з кіберзахисту

Росія визнала небажаною українську компанію-розробника комп'ютерних ігор GSC Game World

Майже всі сервіси Cloudflare поновили роботу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА