Інтерфакс-Україна
20:27 27.08.2019

"1+1 media" оцінює втрати медіаринку в 2019 році від піратства та низького ARPU в 4 млрд грн

2 хв читати
"1+1 media" оцінює втрати медіаринку в 2019 році від піратства та низького ARPU в 4 млрд грн

Медіагрупа "1+1 media" оцінює втрати українського медіаринку від піратства і низького ARPU (середній дохід з одного абонента на місяць, 84 грн) за 2019 рік у 4 млрд грн.

Про це повідомив член правління групи "1+1 медіа", глава підрозділу Shared Services Ярослав Пахольчук під час прес-конференції в Києві у вівторок, передає кореспондент "Інтерфакс-Україна".

"Сьогодні в Україні близько 4,7 млн домогосподарств офіційно платять за телебачення. А після кодування, за умови стабільної політичної ситуації, їх кількість значно зросте - на 2 млн домогосподарств", - зазначив він.

За його словами, економічно обґрунтована ARPU ТВ-послуг - 120 грн.

Згідно з даними, презентованим "1+1 медіа", у 2018 році доходи операторів від ТВ-трансляцій становили 3,9 млрд грн при 4,7 млн платних домогосподарств (середній ARPU - 69 грн) на ринку України. З цієї суми 700 млн грн становили відрахування на контент (18% загальної суми), з яких 439 млн грн - міжнародним телеканалам, 219 млн грн - медіагрупам і 49 млн грн - іншим виробникам контенту.

Планується, що за підсумками 2021 року доходи операторів від ТВ-трансляцій на ринку України можуть становити 9,5 млрд грн при 6,7 млн платних домогосподарств (середній ARPU - 125 грн).

Із цієї суми 2,1 млрд грн можуть становити відрахування на контент, з яких 1,145 млрд грн - відрахування українським медіагрупам, 578 млн грн - міжнародним телеканалам і 62 млн грн - іншим виробникам контенту.

За словами Пахольчука, за підсумками 2019 року медіагрупа очікує збільшення кількості платних домогосподарств на ТВ-ринку України до 4,7 млн, зростання доходів операторів до 4,7 млрд грн, збільшення відрахувань за контент до 950 млн грн (зокрема 481 млн грн міжнародним телеканалам, 422 млн грн медіагрупам і 49 млн грн іншим виробникам контенту).

Медіахолдинг "1+1 медіа" контролює телеканали "1+1", "2+2", ТЕТ, "Плюсплюс", "Бігуді" та "Уніан ТБ", "1+1 International", інформагентство "УНІАН", а також групу інтернет-сайтів, має власний виробничий департамент, VOD-платформу 1+1 video і школу Media & Production.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Нідерланди виділяють EUR10 млн на кіберпрограму Великої Британії для України

IT-Enterprise інтегрувала ШІ-інструменти в усі власні продукти – співзасновник

Критично важливе питання, якою мовою молодь грає у відеоігри, - експерти

"Vodafone Україна" та lifecell відзвітували про 90-99% працездатність мереж під час блекаутів у Чернігові та Сумах

Держспецзв’язку заявили про готовність сприяти слідству щодо посадовців відомства

Мінветеранів запустило єдину цифрову платформу для ветеранів "Ветеран Pro"

Військові ЗСУ зможуть обмінювати е-Бали на роботизовані комплекси на Brave1 Market – перший віце-прем’єр

"Укрпошта" 30 жовтня випустить нову художню поштову марку "Мова"

Штучний інтелект має величезний потенціал саме в промисловості, але й несе певні соціальні ризики - Metinvest Digital

Єврокомісія звинуватила Meta і TikTok у порушенні закону про цифрові послуги

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА