Інтерфакс-Україна
07:11 29.09.2022

ЄК запропонувала правила захисту споживачів і стимулювання інновацій у цифрову епоху

2 хв читати
ЄК запропонувала правила захисту споживачів і стимулювання інновацій у цифрову епоху

Єврокомісія (ЄК) представила в середу дві пропозиції щодо юридичного захисту споживачів в умовах нових цифрових технологій та розширення ринку штучного інтелекту.

Ми хочемо, щоб технології штучного інтелекту (ШІ) процвітали в ЄС. Із сьогоднішньою пропозицією про цивільну відповідальність ШІ ми надаємо клієнтам інструменти для відшкодування у разі збитків, заподіяних ШІ, щоб вони мали той самий рівень захисту, як і за використання традиційних технологій. І ми забезпечуємо правову визначеність для нашого внутрішнього ринку", - заявила заступник голови ЄК Віра Юрова.

Перша пропозиція спрямована на модернізацію чинних у ЄС правил суворої відповідальності виробників за браковану продукцію – від смарт-технологій до фармацевтики, пояснюють у Єврокомісії.

"Переглянуті правила дадуть підприємствам юридичну впевненість, щоб вони могли інвестувати в нові та інноваційні продукти. Вони гарантують, що постраждалі зможуть отримувати справедливу компенсацію, коли дефектні продукти, включно з цифровими, завдають шкоди", - йдеться у комюніке ЄК.

Також згідно з документом, ЄК "уперше пропонує цілеспрямовану гармонізацію національних правил відповідальності за ШІ, яка спрощує отримання компенсації постраждалими від збитків, пов'язаних зі ШІ".

"Нові правила забезпечать, щоб постраждалі користувалися тими самими стандартами захисту, коли їм було завдано шкоди продуктами або послугами ІІ, якби шкода була заподіяна за будь-яких інших обставин", - обіцяють автори пропозицій.

У Брюсселі пояснюють, що в переглянутій директиві йдеться про відповідальність виробників за якість продукції та компенсації з їхнього боку при тілесних ушкодженнях, шкоді майну або втраті даних, спричинених небезпечними продуктами - від садових стільців до сучасної цифрової техніки.

Ініціатива ЄК спрямована на забезпечення "справедливих та передбачуваних правил як для бізнесу, так і для споживачів", йдеться у комюніке.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Укрпошта" повідомила про можливі затримки доставки посилок на південь Одещини

"Нова пошта" повідомила про можливі затримки в доставці посилок у західній частині Одещини

"Нова пошта" попри обстріли в Одесі забезпечує роботу 147 відділень, "Укрпошта" — 72

Українці за рік стали споживати більше україномовного контенту, третина скоротила споживання новин – опитування

У мережі Starlink Direct to Cell менш ніж за місяць зареєструвалося понад 2 млн абонентів – CEO "Київстар"

Кількість резидентів Дія.City зросла на 43% з серпня, проте кількість платників ПнВк зменшується протягом року

На платформі "Кар’єра ветерана" розміщено уже понад 42 тис. вакансій

lifecell відзвітував про 69,6% працездатності мережі в Одесі та 83,8% – в області після обстрілів 13 грудня

Відеопродакшн-студія Location увійшла до складу групи Fractal після продажу частки

Доступність мереж мобільного зв’язку в Одесі відновлена до 60% - віцепрем’єр Федоров

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА