Інтерфакс-Україна
18:08 28.05.2025

"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

2 хв читати
"Vodafone Україна" запустив AI-платформу для аналізу навантаження на мережу з метою економії е/е

Другий за величиною український оператор мобільного зв'язку "ВФ Україна" ("Vodafone Україна", VFU) запустив AI-платформу, яка аналізує навантаження на мережу та автоматично відключає від електроенергії (е/е) незадіяне обладнання на базових станціях без втрати якості зв'язку.

"У нас дуже круті новини. Vodafone першим в Україні запровадив інноваційну технологію енергозбереження – PowerStar 2.0. Це розумна AI-платформа, яка аналізує навантаження на мережу та автоматично вимикає незадіяне обладнання на базових станціях без втрати якості зв'язку", - повідомила компанія в Телеграм-каналі.

Технологія вже працює на понад 6 тис. базових станціях мережі "Vodafone Україна".

За перший місяць завдяки використанню інноваційної технології вдалося заощадити 6,55% електроенергії – це понад 12 МВт/год за добу, йдеться в повідомленні.

"Особливо важливо це в умовах війни та загрози блекаутів, адже економія енергії означає довший час автономної роботи базових станцій від акумуляторів", - пояснив оператор.

Раніше CEO компанії Ольга Устинова повідомила, що "Vodafone Україна" запровадила "штучний інтелект" в call-центрі та в управлінні базовими станціями, що дало змогу збільшити ефективність. За її словами, завдяки програмному забезпеченню на основі "штучного інтелекту" кломпанія може аналізувати роботу близько 15 тис. своїх базових станцій і управляти їх навантаженням. Це дало можливість економити близько 5% електроенергії.

Також повідомлялось, що "Vodafone Україна" розробляє чат-ботів на основі ШІ для автоматизації комунікації з абонентами, а у майбутньому розглядає можливість продажу своїх ШI-рішень для потреб інших компаній.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Датагруп" за 9 міс.-2025 отримала 94,04 млн грн чистого прибутку

У Мінцифри очікують на збільшення завантаженості ЦНАПів у перші дні листопада у зв’язку зі змінами в оформленні відстрочок

"Укртелеком" за 9 міс.-2025 збільшив дохід на 5,6%, EBITDA зросла на 6,6%

"Київстар" розширює тестування супутникового зв’язку Starlink Direct to Cell на всю Україну

"Нова пошта" за 9 міс. зменшила чистий прибуток на 6,2% за зростання виручки на 22,5%

ДШВ ЗСУ розпочали роботу в офіційній цифровій системі обліку військових "Імпульс" – Міноборони

Нідерланди виділяють EUR10 млн на кіберпрограму Великої Британії для України

IT-Enterprise інтегрувала ШІ-інструменти в усі власні продукти – співзасновник

Критично важливе питання, якою мовою молодь грає у відеоігри, - експерти

"Vodafone Україна" та lifecell відзвітували про 90-99% працездатність мереж під час блекаутів у Чернігові та Сумах

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА