Украинский бренд VODA .UA поделился секретами успеха
Джерельна вода з найвищого гірського родовища в Україні – перспективна ідея для розвитку бізнесу.
VODA UA започаткувала пакування води private label, чим відкрила необмежені можливості для розвитку вашого бізнесу.
З унікальною сировиною ви можете реалізувати найсміливіші бізнес-проекти.
Кого може зацікавити ця ідея:
●власників мереж магазинів (національних, регіональних)
●власників ресторанів або мереж закладів харчування
●підприємців, які мають можливість постачати якісну карпатську воду під власним брендом в HoReCa або Retail.
Ви отримуєте шанс протестувати свою ідею, маючи першокласний продукт, без зайвих витрат та інвестицій у виробництво та обладнання. Пропонуючи споживачам дійсно якісний продукт, ви як власник бізнесу демонструєте вашу життєву позицію щодо екологічності і здорового способу життя.
Якісна вода власної торгової марки – цікава пропозиція для розвитку, адже наш продукт щоденно супроводжує кожну людину.
Виробник прагне забезпечити якомога більше українських споживачів природною водою. А рішення з рrivate label дає можливості розширювати коло партнерів. Це взаємовигідна пропозиція для обох сторін, такий собі win-win, коли виробник води має можливість розширювати коло споживачів, а партнери при відносно невеликих капіталовкладеннях – започаткувати власну торгову марку і запропонувати своїм клієнтам якісний продукт.
Чому продукція заслуговує на те, щоб представляти вашу торгову марку?
Під брендом VODA UA працює група українських компаній, які видобувають джерельну високогірну карпатську воду з унікального Мізунського родовища в Карпатах на висоті 1040 метрів над рівнем моря.
Розлив води здійснюють на місці добування, що гарантує збереження її корисних властивостей.
Вода з найвищого карпатського джерела відповідає всім стандартам якості та є досконалою від природи. Вона кардинально відрізняється від звичайної питної води, що проходить глибоке очищення. Зазвичай у процесі очищення вода втрачає і всі свої корисні речовини, тому потім її штучно мінералізують. Проте така вода не несе великої користі для організму людини.
Найкращою вважається вода природного походження. Вона позитивно впливає на організм і навіть має цілющі властивості. Природна вода з карпатських джерел має ідеально збалансований хімічний склад, із комплексом мікро- та макро- елементів, необхідних нашому організму.
Воду беруть з родовища на високогір’ї Карпат та розливають прямо з точок водозабору. Джерело знаходиться високо в горах, де на відстань у сотні кілометрів немає будь-яких джерел промислового забруднення. Розливають воду на сучасному виробництві, сертифікованому за системою менеджменту в сфері безпеки продовольства та харчової продукції ISO 22000:2005.
Розлив води на місці її видобутку дозволяє зберегти її природні властивості та унікальний склад.
➢не містить консервантів та антибіотиків
➢не підлягає хімічній та фізичній корекції
➢має ідеальний показник кислотності (7,4-7,6 рН)
➢ступінь мінералізації наближений до складу внутрішньоклітинної рідини в організмі людини.
Завдяки таким характеристикам вода ідеально підходить для щоденного споживання дорослим і дітям.
Екологічність пакування.
Компанія видобуває та розливає еталонну карпатську столову і мінеральну воду під торговими марками VODA UA, «Карпатська Джерельна Високогірна» і «Горянка лікувальна».
Завдяки природним якостям і оригінальній упаковці це перший український бренд питної води, що продається навіть у Кувейті.
Бренд відрізняється не лише своїми природними властивостями і мінеральним складом, а й пакуванням, він першим перейшов на екологічну упаковку води в картоні в форматі 2л та 0,33л.
Природна карпатська вода від VODA UA private label – стильний та екологічний спосіб заявити світу про власну торгову марку.