Интерфакс-Украина
17:17 16.01.2025

Автор: АЛЕКСАНДР КАЛЕНКОВ

Игнорирование проблем бизнеса со стороны Минразвития вызывает угрозу для экономики и бюджета

2 мин читать
Игнорирование проблем бизнеса со стороны Минразвития вызывает угрозу для экономики и бюджета

Александр Каленков, президент ОП «Укрметаллургпром»

(на украинском языке)

Наприкінці минулого року Укрметалургпром надіслав Міністру розвитку громад та територій України лист з чіткими аргументами проти підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення.

У відповідь ми отримали формальний лист від заступника міністра — який стверджує, що всі ініціативи розглядаються згідно з чинним законодавством, без будь-якого аналізу та аргументації, і що колись вони будуть опубліковані на сайті.

Ця відповідь – не більше ніж бюрократична відписка, за якою ховається відсутність реального бажання шукати вирішення стратегічних проблем у транспортній галузі країни.

Особливо тривожно, що заступник міністра Марина Денисюк, яка підписала цей лист, не має жодного досвіду роботи з питаннями залізниці, і тим більше — тарифної політики державних монополій. Це, у свою чергу, порушує серйозні питання щодо компетентності та готовності керівництва міністерства до професійного діалогу з бізнесом.

Нічого у листі також немає про те, що проект наказу про підвищення тарифів перебуває на розгляді в міністерстві, куди його надіслано УЗ, і про це неодноразово вказували представники монополіста. Однак жодного конструктивного діалогу з представниками бізнесу з боку Міністерства не ведеться: міністр у кулуарах збирає УЗ, а на закритих засіданнях — приймає рішення спільно з керівництвом УЗ, які потім просуваються без жодного обговорення та прозорості.

Ці питання є надзвичайно важливими. Підвищення тарифів на вантажні перевезення несе реальну загрозу закриття підприємств, особливо в умовах поточної економічної нестабільності. Це не лише удар по промисловості, а й пряма загроза для державного бюджету, який може недоотримати десятки мільярдів гривень та відбере податкові надходження з місцевих громад, що має розуміти профільний Міністр. А також — відтоку вантажної бази УЗ, яка перейде на автотранспорт і знищить дороги, на які держава виділяє мільярди гривень.

Зневажливе ставлення до думки бізнесу та відсутність прозорого діалогу ставлять під удар економічне майбутнє країни у складній ситуації, в якій перебуває Україна.

 

ЕЩЕ ПО ТЕМЕ:

ПОСЛЕДНЕЕ

ВЛАДИМИР КРЕЙДЕНКО

Аренда без привилегий: почему пора вернуть честные правила пользования государственным и коммунальным имуществом

ВАДИМ НЕПОСЕДОВ

Современные тренды и перспективы развития рынка торговой недвижимости Украины - UTG

ЕГОР ПЕРЕЛЫГИН

Когда технологии становятся геополитическим оружием

ДАНИИЛ ГЕТМАНЦЕВ

ВВП Польши превысил 1 триллион долларов: роль пенсионных накоплений в этом успехе

АЛЕКСАНДР ГАВВА

Как АО "Оператор рынка" помогает энергетикам понять логику рынка электроэнергии

АЛЕКСАНДР КРАМАРЕНКО

Два инструмента финансового суверенитета

ТАРАС ЛЫЛЫК

Как цифровые сервисы и конкуренция меняют строительную отрасль

ВЛАДИМИР ХАУСТОВ

Государственная аттестация украинской науки: что дальше? Обзор и оценка

ЛЮДМИЛА КРИПКА

Основные тезисы из анализа Experts Club о рынке цемента Украины в последние годы

МИХАИЛ ЦИМБАЛЮК

Образование: инвестиции или сокращение?

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА